Szerintetek értelmes a coca-cola neked is egy csók üvege?
Ezen csak olyanok akadnak fent, akik nem értik a Hófehérkét, s Piroska anyját is elítélik, amiért bort ad a gyerek kezébe, s egyedül engedi kószálni az erdőben.
A reklámokat nem kell túl komolyan venni, formális logikát keresni minden apróságban. Ez a reklám jó.
A Schweppes egy régi-régi újsághirdetésében egy kesztyűs, finom női kéz tartott egy palackot a kezében. Csuklóján gyöngysor karkötő (rajzolt hirdetés). Ennek az volt az üzenete, hogy ha ilyent iszol, akkor úgy érezheted magad, mint a gazdagok. Te is megengedheted magadnak, hogy egy finom, előkelő italt igyál.
S nem az, hogy adnak hozzá karkötőt, meg kesztyűt. És azt sem, hogy a proli vagy, akkor neked coki.
Mindegy, milyen eszközöket alkalmaznak a kreatívok. Ha eljut az üzenet az emberekhez, akkor jó. Ha nem, akkor át kell gondolni a stratégiát.
Le lettem pontozva, amit nagyon köszönök!
Hófehérke együtt élt a hét törpével? Nem. De attól még a mese jó. Vagy nem.
A hirdetés célja nem az elme fejlesztése, hanem hogy megismerd, s megvedd a terméket. Ezt a célt eléri.
Volt egy jégkrémreklám régebben, amelynek a hirdetésében hűvös csókot említettek. Abban sok köszönet nincs, ha szó szerint értelmezed. Kellemesen hűs, s olyan örömöt jelent az élvezete, mint egy csóké.
Nem szabad naivnak lenni az ilyen reklámok kapcsán.
Ha hiszékeny vagy, akkor a meséikkel álomvilágba lebegtetnek, aminek semmi köze nincs a való élethez, de venni fogod a reklámozott terméket, hátha megcsókol egy lány akit úgy hívnak, de ez a mese része, amit jó ha nem a reklámozott terméktől kell várnod.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!