Most mitől olyan nagy divat az Oreo keksz?
@11:04
Ne mond már hogy nem divat, mikor egy egyszerű kommersz termék és még is ezzel pózolgatnak a neten az emberek.
"egy fecske nem csinal nyarat" ... ami jelen esetben ugy ertheto, hogy azert mert par idetlen ember akar Oreoval pozol a neten, attol az meg nem divat, maximum felkapott.
Attol felkapott, mert a mediakban nyomjak a reklamot. Ennyi. De az igazsaghoz hozza tartozik, hogy valojaban sokaknak nem is izlik. Masik ok lehet, hogy pontosan a reklam miatt leakciozzak es ezert sokan kiprobaljak, vagyis sokan megveszik ... aztan van akinek izlik, van akinek nem.
Semmi masrol nem szol ez a dolog, mint jol mutatja a reklamok erejet es hatasukat a fogyasztokra.
Toltott keksz mindig is volt es mindig is lesz. Amerikaban Oreo, a farnciaknal Makaron, nalunk Pilota. Nem kell racsodalkozni az eletre, nem olyan kulonleges dolog am ket kekszet osszeragasztani valami toltelekkel.
Szerintem sem nagy szám.
Az íze nulla!
Tudom, hogy minden ilyen kekszben van ízfokozó, tartósítószer, színezék stb..., de ebben a kekszben komolyan érződik, az a tipikus műanyag íz.
Ékes bizonyítéka ez a keksz annak, hogy a reklámoknak milyen hatása/ereje van az emberekre, hogy mennyire lehet befolyásolni a fogyasztókat, illetve mennyire meg lehet mondani a TV-n keresztül azt, hogy márpedig mi a jó és menő. :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!