Most mitől olyan nagy divat az Oreo keksz?
@11:04
Ne mond már hogy nem divat, mikor egy egyszerű kommersz termék és még is ezzel pózolgatnak a neten az emberek.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
"egy fecske nem csinal nyarat" ... ami jelen esetben ugy ertheto, hogy azert mert par idetlen ember akar Oreoval pozol a neten, attol az meg nem divat, maximum felkapott.
Attol felkapott, mert a mediakban nyomjak a reklamot. Ennyi. De az igazsaghoz hozza tartozik, hogy valojaban sokaknak nem is izlik. Masik ok lehet, hogy pontosan a reklam miatt leakciozzak es ezert sokan kiprobaljak, vagyis sokan megveszik ... aztan van akinek izlik, van akinek nem.
Semmi masrol nem szol ez a dolog, mint jol mutatja a reklamok erejet es hatasukat a fogyasztokra.
Toltott keksz mindig is volt es mindig is lesz. Amerikaban Oreo, a farnciaknal Makaron, nalunk Pilota. Nem kell racsodalkozni az eletre, nem olyan kulonleges dolog am ket kekszet osszeragasztani valami toltelekkel.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Szerintem sem nagy szám.
Az íze nulla!
Tudom, hogy minden ilyen kekszben van ízfokozó, tartósítószer, színezék stb..., de ebben a kekszben komolyan érződik, az a tipikus műanyag íz.
Ékes bizonyítéka ez a keksz annak, hogy a reklámoknak milyen hatása/ereje van az emberekre, hogy mennyire lehet befolyásolni a fogyasztókat, illetve mennyire meg lehet mondani a TV-n keresztül azt, hogy márpedig mi a jó és menő. :)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!