A mai "nyerős" termékeknél is léteznek még ilyen bakik, ami alapján ki lehet deríteni, melyik nyer, mint korábban a Snickersnél?
2012-ben futott egy ilyen nyereményjáték, a lényeg az volt, hogy minden 4. Mars, Twix, Bounty és Snickers csokiszelettel lehetett nyerni egy újabbat, ha a belsejébe volt írva, hogy "NYERT".
Aztán elterjedt a híre, hogy a csoki gyártási számából ki lehet találni, hogy melyik nyer. A neten keresgéltem most utána, de csak ezt a két kérdést találtam róla:
https://www.gyakorikerdesek.hu/etelek-italok__egyeb-kerdesek..
https://www.gyakorikerdesek.hu/egyeb-kerdesek__egyeb-kerdese..
Egyrészt érdekel, hogy tud-e valaki erről többet, hogy ez a gyártónál hogy zajlott le, hogy változtatták meg a csomagolásokat, illetve hogy a mostani hasonló akcióknál jobban odafigyelnek-e.
Nem csokit akarok nyerni, van rá pénzem, csak érdekel a téma, és hátha valaki többet tud róla.
Azt tudom, hogy most a Kinder Joy körül volt ilyen, mindenki a Harry Potter figurákat vadászta. Egy videóban láttam, hogy az A2A jelölésűekben az van. Kipróbáltam, 3at is vettem és bejött.
A mars csokisra én is emlékszem, ráadásul a Marsnál pont átlátszott a csomagoláson az írás.
Köszi a választ, nyomtam a zöld kezet.
Én most viccen kívül gondolkodom, hogy – csak a rejtvényfejtés öröméért – ki kéne találni a Dörminél, hogy mi a titok, mert most náluk is van ilyen minden 5. nyer kampány. Csak ahhoz sok gyártási számot kéne ismerni, meg hogy nyertek-e, hogy lehessen következtetni. Lehet, hogy kiírok egy kérdést, így záróvizsga előtt jó hobbinak tűnik ez.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!