Mégis mit vártok el egy KFC kiszolgálástól?
Szeretném megosztani a contact kapcsolat oldalukra írt levelem.
Kérlek mondjátok el, hogy igazam van-e vagy sem.
Köszönöm
Tisztelt KFC!
Kérdésem, hogy önöknek mi a fontosabb?
- A vásárló megelégedettsége
Vagy
- A szabályaik szilárd tartása
A Móriczon Zsigmond körtéren lakom, és alig 5 percre van tőlem a KFC-jük, azonban NEKEM el kell utaznom a legközelebbi Deák Ferenc téri KFC azért, hogy ott kiszolgáljanak, mert a Móricz Zsigmond egymás után 3x tagadta meg kiszolgálásom, majd elérték, hogy már be sem teszem lábam oda.
Ha lenne saját fb oldalul akkor ezt most oda írnám, de ha találok valahol oldalt, ahol értékelhetem Őket, 2 csillaggal biztosan be fogom másolni.
Hetente 4x járok KFC-zni általában, és mindig ugyanazt kérem az adott étteremtől, és mindig elmondom a következő mondatot minden kasszásnak minden rendelés előtt, kivéve ha már ismer.
"Szép napot hölgyem/uram!
Ma egy igazán speckó rendelést szeretnék leadni ahogy azt mindig is teszem. Kérem jól figyeljen a rendelésemre, mert fontos ha BÁRMELYIK pontot nem tudják teljesíteni a kérésből, akkor a rendelés egészét stornózom. Rendben van hölgyem/Uram? Akkor felkészült a rendelésre?"
Minden egyes rendelésnél ezek a sorok szó szerint elhangzanak.
Így történt ez a West End KFC éttermében is, azonban képtelenek voltak teljesíteni a kérést és visszafizetést vagy javítást kértem. Visszafizetést kaptam.
A Móricz Zsigmond, és mint megtudtam a West End KFC-n kívüo eddig azt tapasztaltam, hogy MINDENKI probléma mentesen kiszolgál.
Kedves diszpécser, remélem tud még követni, mert most jön a lényeg, hisz érdekelheti, hogy mi az a rendelés amit elutasít 2 étterem is.
Máris mondom,szó szerint:
"... Nah szóval, ha felkészült akkor vágjunk is bele. Kérnék szépen egy kupon Twistert, hozzá +2 csíkot, de most figyeljen kérem, a csíkot A TWISTERBE KÉREM RAKNI, de várjon mert most jön az amiért a Móricz nem szolgál ki, de nagyon remélem, hogy önök meg tudják oldani, ahogy minden más étterem. Szóval kérek bele kizárólag +2 adag RESZELT sajtot. Ez fontos hölgyem, mert tudom, hogy lapka sajt jár extrában, de ha nek tudják reszelt sajtra váltani akkor nem kérem a rendelést, továbbá ha a 2 csíkot nem bele teszik, hanem külön adják, akkor sem kérem a megrendelést, szóval kérem hölgyem pontosan így legyen szíves átadni a konyhának, köszönöm szépen"
A fenti sorokat szó szerint minden egyes étteremben és rendelés előtt elmondom.
A Móricz Zsigmond éttermük az üzlet szabályzatra hivatkozva nem hajlandó teljesíteni a rendelésemet, a West End a tortilla korlátozott mérete miatt nem hajlandó teljesíteni a megrendelésemet mondván "nem fér bele 4 strips".
Kedves diszpécser, remélem még mindig olvas, tudom hosszú de már a végénél járunk, köszönöm türelmét ha idáig már eljutott.
Szóval... Kérdem én, a vendég, vagy a szabályzatuk a fontosabb?
Miért van az, hogy tényleg, a Deák Tér, a Keleti, a Budaörsi KFC meg tudta csinálni gond, vitatkozás nélkül a rendelésemet TÖKÉLETESEN de a Móricz képtelen teljesíteni a kedves SZABÁLYZATRA HIVATKOZVA?
Ha az a szabályzat valósan annyira kőbe vésett lenne, akkor egyetlen étterem sem teljesítené a kérésem, de úgy érzem ez nem így van. A vendég rendelése a szabályzattal komprumisszumban állhat bizonyos esetekben, s ezt sok étterem úgy látom tudja is, de a Móricz nem!
Nah, elérkeztünk a végéhez.
Végezetül azért írtam, hogy adjanak a dilemmára magyarázatot, és oldják meg, hogy a Móricz Zsigmond és immár a West End is telljesítse a vendég apró kérését.
Köszönöm kedves válaszukat
Én dolgoztam franchiseban. Olyan szinten meg vannak mondva, mit hogyan kell, hogy nem kezdhetsz el variálni, max kihagyni belőle valamit, ha épp allergiás vagy bármi. Kiszámíthatatlan, hogy mikor ellenőriz valaki, ha meglátják, hogy te egy szinte új összapakolt terméket adsz ki, kirúghatnak, büntethetik az adott éttermet, stb.
Csak sajnos ezt a magadfajták nem fogják fel. Szabályok vannak, amiket nekik KÖTELEZŐ betartani!
Aki idáig eljutna, annak összefoglalom:
Mindenki hülye, csak a kérdező helikopter.
Te amugy autista vagy, de annyira, hogy hozzad kepes Sheldon Cooper egy szinpadra szuletett showman? Vagy csak egy modoros h*lye?
Elso esetben nem bantalak, kimeljuk a lelki szegenyeket.
Masodik esetben, ideznek az Uvegtigrisbol: “Fozessel anyaddal, kisk*cs*g.”
A rendelésed simán teljesíthető, a modorosságod miatt megérdemelnéd, hogy sehol ne szolgáljanak ki ebben az országban.
Vegyél inkább pár kfc-s hudit, aztán rakd össze otthon, amit akarsz. Sem nem fizetik meg eléggé, sem nem becsülik meg eléggé azokat a kölyköket ahhoz, hogy még ezt is el kelljen tűrniük normális vérnyomással.
De:
- ha hiány van a reszelt cheddarból, tehát még a dolgozók sem ehetik ebédként, akkor baromira nem fogják neked belerakni.
- Ha emberhiányban vannak, és mögötted is állnak, előtted is várakoznak rendelések, szintén nem fogják teljesíteni, mert amit kérsz, azt nem lehet kasszán felütni, tehát külön be kell miatta szólni, a kasszásnak, és a szendvicsezőnek is meg kell jegyeznie, hogy melyik rendelést pontosan hogy kérték, ami mondjuk akkor, mikor az összes monitor fullon van rendeléssel, lehetetlen.
- Az ilyeneknek én helyből megmondom, hogy sajnálom, de nem tudom garantálni, hogy meg lesz elégedve. Egyszerűen olyan zsigeri undort vált ki belőlem az egész. Mi ez a "rögtön sztornózom" szöveg?! Én egy ilyen alaknak egyik munkatársam sem teszem ki, volt olyan, akit a 18 éves tanuló fiú felvett, aztán én sztornóztam vissza a rendelését (konkrétan 15 mp "papírmunka"), és mondtam el neki, szépen, mosolyogva, hasonlóan modoros stílusban, hogy basxcza meg a ku.va anyját és aztán főzessen vele.
Nem is esett le neki.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!