Kezdőoldal » Ételek, italok » Élelmiszerek » Mégis mit vártok el egy KFC...

Mégis mit vártok el egy KFC kiszolgálástól?

Figyelt kérdés

Szeretném megosztani a contact kapcsolat oldalukra írt levelem.

Kérlek mondjátok el, hogy igazam van-e vagy sem.

Köszönöm


Tisztelt KFC!

Kérdésem, hogy önöknek mi a fontosabb?

- A vásárló megelégedettsége

Vagy

- A szabályaik szilárd tartása


A Móriczon Zsigmond körtéren lakom, és alig 5 percre van tőlem a KFC-jük, azonban NEKEM el kell utaznom a legközelebbi Deák Ferenc téri KFC azért, hogy ott kiszolgáljanak, mert a Móricz Zsigmond egymás után 3x tagadta meg kiszolgálásom, majd elérték, hogy már be sem teszem lábam oda.

Ha lenne saját fb oldalul akkor ezt most oda írnám, de ha találok valahol oldalt, ahol értékelhetem Őket, 2 csillaggal biztosan be fogom másolni.


Hetente 4x járok KFC-zni általában, és mindig ugyanazt kérem az adott étteremtől, és mindig elmondom a következő mondatot minden kasszásnak minden rendelés előtt, kivéve ha már ismer.


"Szép napot hölgyem/uram!

Ma egy igazán speckó rendelést szeretnék leadni ahogy azt mindig is teszem. Kérem jól figyeljen a rendelésemre, mert fontos ha BÁRMELYIK pontot nem tudják teljesíteni a kérésből, akkor a rendelés egészét stornózom. Rendben van hölgyem/Uram? Akkor felkészült a rendelésre?"


Minden egyes rendelésnél ezek a sorok szó szerint elhangzanak.

Így történt ez a West End KFC éttermében is, azonban képtelenek voltak teljesíteni a kérést és visszafizetést vagy javítást kértem. Visszafizetést kaptam.


A Móricz Zsigmond, és mint megtudtam a West End KFC-n kívüo eddig azt tapasztaltam, hogy MINDENKI probléma mentesen kiszolgál.


Kedves diszpécser, remélem tud még követni, mert most jön a lényeg, hisz érdekelheti, hogy mi az a rendelés amit elutasít 2 étterem is.


Máris mondom,szó szerint:


"... Nah szóval, ha felkészült akkor vágjunk is bele. Kérnék szépen egy kupon Twistert, hozzá +2 csíkot, de most figyeljen kérem, a csíkot A TWISTERBE KÉREM RAKNI, de várjon mert most jön az amiért a Móricz nem szolgál ki, de nagyon remélem, hogy önök meg tudják oldani, ahogy minden más étterem. Szóval kérek bele kizárólag +2 adag RESZELT sajtot. Ez fontos hölgyem, mert tudom, hogy lapka sajt jár extrában, de ha nek tudják reszelt sajtra váltani akkor nem kérem a rendelést, továbbá ha a 2 csíkot nem bele teszik, hanem külön adják, akkor sem kérem a megrendelést, szóval kérem hölgyem pontosan így legyen szíves átadni a konyhának, köszönöm szépen"



A fenti sorokat szó szerint minden egyes étteremben és rendelés előtt elmondom.


A Móricz Zsigmond éttermük az üzlet szabályzatra hivatkozva nem hajlandó teljesíteni a rendelésemet, a West End a tortilla korlátozott mérete miatt nem hajlandó teljesíteni a megrendelésemet mondván "nem fér bele 4 strips".


Kedves diszpécser, remélem még mindig olvas, tudom hosszú de már a végénél járunk, köszönöm türelmét ha idáig már eljutott.


Szóval... Kérdem én, a vendég, vagy a szabályzatuk a fontosabb?


Miért van az, hogy tényleg, a Deák Tér, a Keleti, a Budaörsi KFC meg tudta csinálni gond, vitatkozás nélkül a rendelésemet TÖKÉLETESEN de a Móricz képtelen teljesíteni a kedves SZABÁLYZATRA HIVATKOZVA?


Ha az a szabályzat valósan annyira kőbe vésett lenne, akkor egyetlen étterem sem teljesítené a kérésem, de úgy érzem ez nem így van. A vendég rendelése a szabályzattal komprumisszumban állhat bizonyos esetekben, s ezt sok étterem úgy látom tudja is, de a Móricz nem!


Nah, elérkeztünk a végéhez.

Végezetül azért írtam, hogy adjanak a dilemmára magyarázatot, és oldják meg, hogy a Móricz Zsigmond és immár a West End is telljesítse a vendég apró kérését.


Köszönöm kedves válaszukat



2021. márc. 8. 18:50
1 2 3 4
 11/39 anonim ***** válasza:
93%

Jajj, már megint a vevőszolgálatnak írogató troll...????


Már kb. a huszadik hasonló kérdését írja ki... :-D


KAMU!

2021. márc. 8. 19:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/39 anonim ***** válasza:
100%

Hacsak nem vagy gondnoksag ala helyezve, a fenti mondatok alapjan teged ket k..vanagy maflas kisereteben kene kib*szni az orszag osszes ettermebol. Ha elottem a sorban probalnad ezt eloadni, csak hogy sz*pathasd az ott dolgozot, tolem kapnad azt a ket maflast.


Marmint ha a sztoribol egy szo is igaz...

2021. márc. 8. 19:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/39 anonim ***** válasza:
100%
12: szerintem valami szefós ... :-D
2021. márc. 8. 19:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/39 anonim ***** válasza:
96%

Miért nem tudod kézzel megfogni és belerakni a csíkot, meg belereszelni otthon a sajtot?

Nagyon bunkónak hangzik egyébként a szöveged, én biztosan kitiltanálak az üzletemből, lehet még azért nem tették meg, mert tudják, hogy valami nincsen rendben a fejedben és megsajnáltak.

2021. márc. 8. 19:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/39 anonim ***** válasza:
100%
Már túl azon, hogy milyen gyökér kívánságaid vannak, az megvan, hogy a KFC franchise rendszerben működik? Ha nem tudod, az mit jelent, akkor számodra az a lényeges ebből, hogy az egyik üzlethelyiségnek a másikhoz semmi köze.
2021. márc. 8. 19:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/39 anonim ***** válasza:
100%
Úúúúristen, szerintem már köre-mailben megy a KFC-ben a riasztás, ha valahol megjelensz... :-D
2021. márc. 8. 19:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/39 anonim ***** válasza:
100%
15: ennél sokkal egyszerűbb dolgokkal sincs tisztában, lefogadom! :-D
2021. márc. 8. 19:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/39 A kérdező kommentje:

Egyáltalán nem azért mondom a sorokat hogy szopassam a kasszást... Sőt, pont hogy meg akarom előzni a szopatást.


Pontosan azért mondom el minden rendelésem előtt, hogy kifejezetten KIEMELEM, hogy "ha a rendelésem bármelyik pontját nem tudják pontosan teljesíteni akkor a rendelést sztornózom"MEGMENTSEM a kasszást az attól a nyűgtől, hogy az üzletvezetőt kelljen hívnia kártyáért azért, hogy a már beütött, kiszámlázott rendelést sztornózza.

Érted?!


Én nem akarok semmi rosszat a kasszásoknak, pont hogy a bajt megelőzöm, nem pedig kreálom.


A KFC-nél jól tudom, hogy speciális rendeléseim vannak, pontosan ezért találtam ki ezt a szöveget.... Ha te lennél kasszás, és tegyük fel mindent beütnél, nem tudnád hogy valamit nem tehettek meg az igényekből és simán kifizetteted majd kiadják a rendelést az igényektől eltérően majd felajánlom hogy vagy kijavítják vagy visszafizetik, ezzel panasszal élek mind az üzletvezetőnél mind a kasszásnál, mert a kasszás is húzni fogja a rövidebbet mert nem tájékoztatott megfelelően.


Istenem, ennyire beszűkült látásúak vagytok?

Most komolyan?


Jobb utólag panaszkodni és kártyázni meg papír munkát csinálni a főnöknek mint már az elején elmondani mire számíthat a kasszás?


Ez tényleg jobb nektek?

2021. márc. 8. 19:39
 19/39 anonim ***** válasza:
100%

Itt a múltkori egyik kérdése... Ugyanez a tudálékos idegesítő stílus... És volt még több is... :-D


https://www.gyakorikerdesek.hu/emberek__munkahely-kollegak__..

2021. márc. 8. 19:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/39 A kérdező kommentje:
Igen 19-es, ez az én kérdésem. Látom emlékszel rám, de ez hogy tartozik a jelenlegi kérdéshez azt nem értem.
2021. márc. 8. 19:43
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!