Reklamáljak vagy inkább ne? Többi lent.
Adott egy szuper élelmiszer üzletlánc. Direkt nem írom a nevét, mert amúgy nagyon szeretjük. Kb. egy órája elmentünk, hiszen új babaruhákat hoztak, aminek imádom a minőségét. Tehát vagy 6 csomaggal (2db-os 1 csomag) vettünk, sok egyéb élelmiszer mellett.
Az egyik kasszánál új pénztáros volt, mi oda álltunk be. Többet húzott le az egyik ruhából, de szólt is. Azt mondta majd mindjárt megoldja, de a végén miután fizettem, akkor esett le, hogy ilyenkor üzletvezetőt kell hívni. Visszamentem a blokkal, hogy ne haragudjon, de nem értem, hogyan oldotta meg, erre közli, hogy "cserébe" nem húzta le a nemtudom hány darab popsitörlőt, meg még valamit, amit vettem... Baromira nem tetszett a dolog, mert utálom, ha valaki sunyi, és különben is, a leltárnál úgysem fog egyezni, szóval ki is cseszett a kollégáival is... A kislányom már nyűgös volt, tehát jobban nem volt időm belemenni a dologba.
Szóval már itthon tüzetesebben átnéztem a blokkot, a megvett termékekkel, és hát az lett a vége, hogy 800 Ft-ot hagytam ott pluszban...
Nem szeretem ezt, és azóta ezen töröm a fejem, hogy vajon menjek-e vissza és szóljak, vagy hagyjam?!
Arról nem beszélve, hogy amúgy ha ez a kasszás ezt sokszor megteszi, nem megy valami jó híre az üzletnek, pedig eddig nekem mindig pozitív tapasztalatom volt.
Nektek mi erről a véleményetek, ti visszamennétek? Nem is a 800 Ft miatt, hanem a hozzáállás miatt.
Szerintem is ott azonnal kellett volna ezt lerendezni, már a pénztárosnak szólni, hogy hé, ez így nincs rendben, légyszi azt és annyit üss be, amit és amennyit vásároltam. Esetleg ha kellemetlenül érzed magad, mondhatod, hogy nem magadnak veszed, és az illetőnek be kell tudnod mutatni a blokkot, stb. De persze tudom, hogy ehhez van a legkevesebb kedve vásárlás után az embernek, mikor egy nyűgös kisgyerek is ott van vele ráadásul.
Most már viszont hagyd a fenébe szerintem, legalábbis én nem mennék vissza. Reménykedjünk, hogy ez volt az utolsó ilyen eset, és a kasszás nem csinál ebből rendszert.
Pénztártól való távozás után reklamációt nem fogadunk el, ahogy egy bölcs mondás is tartja. Te magad már így utólag nem tudod bizonyítani, hogy mi volt nálad, vagy mi nem, a felvételeket meg nagyobb nyűg visszanézni, mint amennyit ér a dolog. Inkább adj a pénztárosnak még egy esélyt, mikor legközelebb vásárolsz. Ha akkor is lesz valami gond, jelezd ott helyben, és ne fogadj el szabálytalan megoldásokat. Plusz ez esetben már tudni fogod, hogy nem csak egy egyszeri problémáról van szó, ami bárkivel megeshet.
A leltárral meg ne foglalkozz. Ott egy ilyen eltérés gyakorlatilag észrevehetetlen, rendszerint sokkal nagyobb csontvázak szoktak kihullani a szekrényből. Nálunk például volt olyan, hogy hiányzott 1000+ termék, de cserébe találtunk 2500 üveg ásványvizet.
Mint volt pénztáros írom:
már 20 évvel ezelőtt sem volt igaz ez a baromság, hogy “pénztártól való távozás után...”
és már 20 éve is visszanéztük a kamerafelvételeket ilyen esetben, szóval menj vissza és vissza fogod kapni a túlfizetést, csak vigyél egy listát róla (és fényképeket a vonalkódokról, hogy ténylegesen mit vettél)... kivéve, ha coop, cba vagy reál üzletekről beszélünk, azok leszarják...lidl, aldi, tesco rendezni fogja az ügyet
15
Nem feltétlen. Nálunk a Lidlben nem kell üzletvezető a sztornóhoz. Még aztán van egy csomó üzlet ahol nem akciósan, hanem folyamatosan árulnak babaruhát.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!