Reklamáljak vagy inkább ne? Többi lent.
Adott egy szuper élelmiszer üzletlánc. Direkt nem írom a nevét, mert amúgy nagyon szeretjük. Kb. egy órája elmentünk, hiszen új babaruhákat hoztak, aminek imádom a minőségét. Tehát vagy 6 csomaggal (2db-os 1 csomag) vettünk, sok egyéb élelmiszer mellett.
Az egyik kasszánál új pénztáros volt, mi oda álltunk be. Többet húzott le az egyik ruhából, de szólt is. Azt mondta majd mindjárt megoldja, de a végén miután fizettem, akkor esett le, hogy ilyenkor üzletvezetőt kell hívni. Visszamentem a blokkal, hogy ne haragudjon, de nem értem, hogyan oldotta meg, erre közli, hogy "cserébe" nem húzta le a nemtudom hány darab popsitörlőt, meg még valamit, amit vettem... Baromira nem tetszett a dolog, mert utálom, ha valaki sunyi, és különben is, a leltárnál úgysem fog egyezni, szóval ki is cseszett a kollégáival is... A kislányom már nyűgös volt, tehát jobban nem volt időm belemenni a dologba.
Szóval már itthon tüzetesebben átnéztem a blokkot, a megvett termékekkel, és hát az lett a vége, hogy 800 Ft-ot hagytam ott pluszban...
Nem szeretem ezt, és azóta ezen töröm a fejem, hogy vajon menjek-e vissza és szóljak, vagy hagyjam?!
Arról nem beszélve, hogy amúgy ha ez a kasszás ezt sokszor megteszi, nem megy valami jó híre az üzletnek, pedig eddig nekem mindig pozitív tapasztalatom volt.
Nektek mi erről a véleményetek, ti visszamennétek? Nem is a 800 Ft miatt, hanem a hozzáállás miatt.
Én nem mennék vissza, mert ilyen dolgok helyett van más ezer amire az időmet tudom fordítani, pedig az én gyerekem màr nem is olyan kicsi.(9,5 éves)
De ha téged zavar, akkor menj vissza.
Szólni szólhatsz az üzletvezetőnek (sőt kellene is!), DE ha ilyent tapasztalsz, azonnal menj vissza az egész vásárlásoddal együtt. Az egészet tételesen átvizsgálják, szembesítenek, csak utána adnak helyt a panaszodnak.
Tudom, hogy ez nagyon nehéz ügy, a gyereknek napirendje van, álmos, nyűgös, neked ezer a dolgod, a mirelit meg elkezd olvadni stb. Viszont csak így és azonnal tudod megnyugtatóan lezárni ezt az ügyet, ha hitelt érdemlően bizonyítasz. Ellenkező esetben a pénztáros rágalmazást fog rád.
Most már nem mennék vissza.
Nem hiszem, hogy baja lesz belőle, mert különben nem csinálta volna meg.
Lehet, olyan is a háttérben, amiről te nem tudsz. Pl. nem volt bent vezető, ezért nem tudott volna senkit sem hívni.
Persze, ha megint előfordul, akkor szólnék, ott a helyszínen.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!