Boltban rákérdezel egy termékre, xy nevet említve, hogy az-e. Kiszolgáló azt mondja, hogy "igen". Visszakérdezel, hogy "akkor az ott xy? ", biztosan? VálSz
: igen.
Erre kérsz belöle jelentős mennyiséget.
Otthon derül ki, hogy ÁTVERT.
NEM azt a terméket adta amiröl szó volt.
Mit lehet tenni?? Borzasztóan dühit.
CB....
Talán ha leírnád, MIRÖL is van szó, akkor lehetne valamit mondani, de így nem.
Ugyanis nem érthetö, miért nem nézted meg te magad, mi az, mert a legtöbb mindenre ráírják, hogy micsoda - most nem tudsz olvasni, vagy mi van?
Mert a "hentespultban" a kiszolgáló mögött lógnak a termékek. Tehát PULT MÖGPTT.
..gomdolom láttál már ilyesmit....
Pl.: P. szalámit állit és otthon derül ki hogy noname gagyit adott.
1. Visszamenni a termékkel.
2. Kérdőre vonni az eladót.
3. Hívni az üzletvezetőt.
4. Kérni a panaszkönyvet.
5. Többet oda nem nenni vásárolni.
- Az ott szalámi?
- Igen!
Hát az is volt: noname gagyi szalámi!
:DDDDDDDD
"Csak benned van a hiba" hsz-ra: te eg, megkeseredett, frusztrált személy lehetsz, ha idejársz szemétkedni emberekkel.
Utolsóknak igazuk van! Köszönöm a normális hozzáállást!
(Igen, kolbászt akasztott le a kampóról, rákérdeztem direkt a nevére, még meg is ismételtem mint valami gyogyósnak, hogy "biztosan ez van a -kicsi- cimkére irva?"
Azt mondta hogy igen.Azaz hazudott.)
Úgy vásároltál, mint a Gálvölgyi szkeccsben?
"Szalámi ízű szalámi van?"
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!