Mi a Retek van az Auchan-nal? A megrendelés gombnál (a legvégén) az összes termékre kiköpi, hogy nincs készleten, pedig ez nem igaz. Mi a francért szivat? (Meg más hülyeséget is ír) Ennyire gagyi a webshop?
A másik meg, hogy ilyeneket kezdett el hablatyolni, hogy "A futárszolgálat már nem elérhető. Kérjük, válasszon másik szállítási módot!", amikor terméket rakok a kosárba.
És ez az egyetlen szállítási mód a rendelésnél... Először ezt nem csinálta.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
A kiszállításhoz idősávot kell foglalni. Ezt megteheted még a rendelés előtt, de nem tartja örökre, ha csak egy óra múlva véglegesítenéd, már rég feloldotta. Ezért érdemes inkább a végén foglalni, bár akkor már előfordulhat, hogy kevesebb elérhető időpont közül választhatsz.
A termékekről eleinte nem tudja, hogy elérhető-e. A rendeléses kiszállításának napján jeleznek, hogy van-e vagy nem és ha nincs, helyettesítő terméket hoznak, aminek az ára jellemzően magasabb mint annak amit rendeltél. Persze nem kötelező átvenni. Szóval a hibaüzenet irreleváns, szerintem inkább az lehet a probléma, hogy lejár a foglalásod, ezért lesz minden nem elérhető.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!