Kezdőoldal » Ételek, italok » Élelmiszerboltok » Tesco Clubcard kuponok másokna...

Tesco Clubcard kuponok másoknak sem frissülnek?

Figyelt kérdés

Lejárt egy csomó eltűnt, de nem jelennek meg napok óta helyette újak.


Ha próbálom lehúzni fentről, hogy frissüljön az app, akkor nagyon rövid ideig jelenik meg a frissülést jelző kör és azonnal eltűnik, korábban ez sem így volt.


Nektek sem működik rendesen vagy mi történt?


Köszi!



jún. 9. 07:30
1 2
 1/13 anonim ***** válasza:

Nekem működik, pont a héten használtam fel őket.

Van is annyi pontod, hogy újakat kapj? Vásároltál? Ami lejárt, lejárt, új nem lesz, csak ha pontod is van hozzá.

De lehet nem értem.

jún. 9. 08:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/13 A kérdező kommentje:
Pontom bőven van és folyton használom az appot.
jún. 9. 08:37
 3/13 anonim ***** válasza:
Akkor sajnos nem tudom. Frissítsd magát az alkalmazást. Nekem android van, nem tudom ez befolyasolhatja-e.
jún. 9. 08:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/13 anonim ***** válasza:
0%
A pontokat manuálisan lehet beváltani a kezdőképernyőn. 400 pont 400 forint kedvezmény, ez alatt nem lehet beváltani.
jún. 9. 09:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/13 A kérdező kommentje:

Utolsó! Miért másra válaszolsz?


Kuponok a téma.


Megpróbálom letörölni és visszatenni az appot.

jún. 9. 10:44
 6/13 anonim ***** válasza:

A kuponhoz nem kellenek pontok így nem is azokat kell átváltani, azok utalványhoz kellenek.

A frissítés, újratelepítés jó ötlet.

jún. 9. 14:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/13 anonim válasza:
Nekem sok év után is működött, pedig ennyi ideig nem használtam.
jún. 25. 10:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/13 anonim ***** válasza:

Hétvégén volt 3x pontok kupon

most meg, megjöttek az új kuponok:


téliszalámi és egyéb kuponok

jún. 26. 17:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/13 anonim ***** válasza:
100%

Nekm se frissül már egy ideje. A pontjaim se. A blokkon igen, de az alkalmazásban nem.

Frissítés nem volt hozzá. Gondoltam, akkor újratelepítem az egész alkalmazást. Most már belépni se tudok, azt írja, hogy zárolva van a fiókom.

júl. 24. 16:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/13 anonim válasza:
ugyanígy jártunk. mindketten kaptunk emailt hogy elvileg nem a mi nevünkre szól a kártya, ezért törlik. esetemben igaz is, édesanyámét használtam, azonban pároma sajátját és ő is kapott -.- azóta mindkét clubcardunk gatya
nov. 8. 18:05
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!