Átverés vagy mi akart ez lenni?





Ha ilyen kiderülne kirúgják a kasszást is, meg valószínű a boltvezetőt is. Ez a cég hitelének a rontása, elveszítik a vásárlói bizalmat. Biztos nem csinálnának ilyet.
Azt meg nem tudom milyen bolt volt ahol még a kasszánál próbálnak az emberre sózni dolgokat, leszámítva, hogy a szalag mellé teszik a csokikat, rágókat.




















Édes istenem...
Ha annyira zavar akkor menj be a boltba, kérd ki a kamera felvételeit és te is láthatod majd, hogy nem vertek át.





"Ha ilyen kiderülne kirúgják a kasszást is, meg valószínű a boltvezetőt is. Ez a cég hitelének a rontása, elveszítik a vásárlói bizalmat. Biztos nem csinálnának ilyet."
Jó vicc. Azért se rúgnak ki senkit, amikor minősíthetetlen hangnemben beszélnek a vásárlókkal.





Egy ilyen "interakcióban" kíváncsi lennék, hol van helye minősíthetetlen dolgoknak?
[pénztárhoz odaállsz]
- Napszaknak megfelelő köszönés
[pénztáros csipogtat]
- Más adhatok?
- Köszönöm nem kérek, [fizetőeszköz]-el szeretnék fizetni.
[kártya csippan, kápé suhog, apró csörög]
- Napszaknak megfelelő elköszönés
Egyszerűen nincs hely ilyenre. Hol?
Jó szar lehet ekkora paranoiában élni, hogy már a pénztáros is átver meg "minősíthetetlenül beszél" veled, holott 3 mondat hangzik el mindenki részéről...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!