Felvettem a hitelt otthoni szolgáltatással, de nem akart feljönni az ügyintéző a 4. emeletre (nincs lift) azzal az indokkal, hogy nem működik a kapucsengő, pedig tökéletesen működik mert kipróbáltam, feljelenthetem ezért a bankot?
hisz nem teljesültek a feltételek, mivel neki kéne feljönnie hozzám, bejönni és úgy, nekem nem kéne mennem sehova...
Átverve érzem magam, hogy nekem kellett lemenni, meg feljönni ezért. És csak annyit mondott ere, hogy széttárta a kaját, aztán mondta még máshoz is mennie kell.
Megéri ezért perelni, és hogy ne kelljen visszafizetni, van esélyem?
Egyébként 45 ezer forintot vettem fel, mert néztem a kamatmentes részletre vett lcd tv-men a fald fel amerikát, és megtetszett a steak, gondoltam veszek steak marhát, 15 ezer forint, meg veszek 5 rekesz miller sört egy 10-esért, aztán összedobok valami amerikai menüt a panel konyhájában.
A maradék pénzből meg este jól érezném magam, a haverokkal ordibálnánk a lépcsőházba hogy vízhangzik meg röhögcsélnénk, stb., mint a tehetősek.
Ha érdekelne valakit miért vettem fel, miért kellett nekem ez az összeg. Igaz ez semmiség nekem ez a kis pénz, szóval nekem ez nem összeg..
én is panelba lakok és felvettem a cofidistől és a providentől is kénytelen vagyok hitelből élni mert nincs munka.. én meg nem fogok elmenni közmunkára mert túl jó a végzettségem ahhoz, majd ha adnak egy megfelelő munkát akkor talán.
3 oklevéllel (targoncavezetői, angol tanfolyam, német tanfolyam részvétel) plusz szakmunkás középfokú végzettséggel nem fogok utcát söpörni...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!