Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Banki ügyek, kamat, hitel » Ha az OTP-nél az ügyintéző...

Ha az OTP-nél az ügyintéző rossz számlaszámra tette rá a pénzem befizetéskor, akkor mit tudok utólag tenni?

Figyelt kérdés
Kérlek, fontos lenne. A minap befizettem 35.000 kp-t a saját számlámra, odaadtam a kártyát előtte, beütöttem a pin kódot, utána erre fizettem be és nem néztem, hogy mit írt az ügyintéző az igazoló szelvényre, csak aláírtam. Utána hazajövök, várok, de nem jön az sms a befizetésről. Most nézem és egy totál másik szlaszámra lett befizetve. Hogyan tudok intézkedni???? Mit tudok tenni? Kérem, hozzáértők írjanak!
2014. júl. 21. 19:00
 1/3 anonim ***** válasza:
Visszamész, és elmondod a dolgot.
2014. júl. 21. 19:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
De a bankkártya minek kellett? Egyik számláról (amihez a kártya tartozik) egy másikra akartál fizetni? Mert a sima készpénzes befizetéshez nem is kell kártya.
2014. júl. 21. 19:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:
#2: OTPnél az a módi, hogy a bankkártyádat kérik el és úgy azonosítják be a számládat.
2014. júl. 21. 19:57
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!