Mi értelme van sokkal több kasszát tenni az üzletekbe, mint amit egyszerre üzemeltetni képesek/hajlandóak?
Figyelt kérdés
A kérdés főleg a hiperekre és diszkontláncokra vonatkozik. Lidlben, Aldiban 8-10 tradicionális kassza szokott lenni, amikből én 4-nél többet egyszerre még nem láttam üzemelni.
A mi Lidlünkben kivettek a 10-ből kettőt, a helyükre 6 önkiszolgáló került, amik a legtöbbször tele vannak és ugyanúgy sorba kell állni hozzájuk. Lenne igény még egyszer ugyanennyire. Auchan, Tesco ugyanez pepitában, csak 20-30 sorral.
2023. okt. 31. 13:01
1/6 anonim válasza:
Mert ha pl egyik vagy másik elromlik, akkor nem áll meg minden, van másik kassza, amit lehet használni.
2/6 anonim válasza:
Ez most a szokásos "én még nem láttam, tehát nincs is" kérdés?
3/6 anonim válasza:
Szokták használni csúcsidőben, karácsonykor stb.
En 3 eve jarok ugyanabba a lidlbe es ket hete lattam eloszor hogy minden kassza nyitva volt
4/6 anonim válasza:
Nekünk egy Spar van a legközelebb, 5 hagyományos kasszával (önkiszolgáló nincs). Évi néhány alkalom szokott lenni, mikor mindegyik üzemel, de akkor tényleg nagy szükség van rá. De az rendszeres, hogy az 5-ből 4 kassza nyitva van, pl. szombat délelőtt.
5/6 KiMaMi válasza:
Az itteni Lidlben nincs annyi dolgozó, mint kassza... nem mindenki pénztározhat ám, aki ott dolgozik.
6/6 anonim válasza:
Könnyebb megoldani a váltást. Ha az x pénztár bezár, megnyithatják az y pénztárt, nem áll a sor az átadás miatt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!