Vajon az Aldikban miért nincs önkiszolgáló kassza a Pennykben pedig bevásárlókosár?
"1-es vagyok: Én eddig nem jártam olyan Pennyben ahol lett volna. Pedig jártam már néhányban."
És akkor mi van? Attól még amit mondtam, az úgy van. Járjál több helyre, bástya.
"Én várakozás nélkül az önkiszolgáló kasszához lépve mindig vigyorgok a normál kasszánál unott arccal egymást a kocsival böködő sorban álló 6-8 zsenin. :)"
Jól teszed. Az viszont tény, hogy egyesek annyira sírnivalóan hülyék, hogy egyszerűen meghaladja a kéepsségeiket pár kacat végighúzása a vonalkódleolvasó előtt. Nekik még a kilégzés-belégzésre is koncentrálni kell, ne bántsuk őket.
"Ja és remélem, még sokan és sokáig félnek eme ördögi szerkezettől.."
Van az a szint, hogy olyan hülye vagy, hogy mást nézel hülyének, mert nem érted mit mond.
"unott arccal egymást a kocsival böködő sorban álló 6-8 zsenin. :)"
Gondolom a sok hozzád hasonló agytröszt ugyanígy okosabb volt mindenkinél svájcifrank meg yen alapú hitelekkel is, rőhögtek a sok "zsenin", aki magasabb kamattal forint alapút vett fel. Utána meg jött a sírás, meg hogy segítsék meg őket.
17.
Ez hogyan jön ide? Semmi relevancia nincs abban, hogy pont ezt a témát hozod fel.
Hogy egy példát mondjak, én semmiféle hitelt nem vettem fel soha, de mindig az "embertelen" kasszát választom. És akkor mi van? Nem tartozik ide.
Olyan gondolat viszont felmerülhet joggal, hogy akik szidják a személytelen kasszát, esetleg nehézségeik vannak a kezelésével? Nem jó ilyennel dicsekedni, mivel annyira azért nem bonyolult.
#3 "1-es vagyok: Én eddig nem jártam olyan Pennyben ahol lett volna. Pedig jártam már néhányban."
Még nem jártam Amerikában. De ettől még lehet, hogy van.
"Ez hogyan jön ide? Semmi relevancia nincs abban, hogy pont ezt a témát hozod fel."
Úgy, hogy lenézed azt, aki elvből, vagy tapasztalatlanságból nem használja azt a kasszát. Pont úgy, mint amikor a svájcifrankosok gúnyolódtak azokkal, akik gondolkodtak, vagy egyszerűen csak tartottak az ismeretlentől.
"Olyan gondolat viszont felmerülhet joggal, hogy akik szidják a személytelen kasszát, esetleg nehézségeik vannak a kezelésével? Nem jó ilyennel dicsekedni, mivel annyira azért nem bonyolult."
Itt megint csak jól átgondoltad a témát "a faltól a tapétáig".
Millió oka lehet, hogy valaki miért nem kedveli, vagy nem használja. Itt kettőből kettő azt hozta fel érvnek, hogy nem szimpatikus, hogy embert akarnak spórolni.
De jó igaz gyakoris szokás szerint csak az első mondatot olvastad el.
Magam is szívesen használtam az elején németeknél, amikor magyroknál még el sem tudták volna képzelni. Akkor nem használom, amikor akviók vannak, amit külön kell bevinni a pénztárosnak, azt csak pénztáros hózhatja le.
Vagy pl. pékárut ki kell keresni, és ha új termékek vannak, sokszor olyan faxán el vannak dugva, hogy ember meg nem találja a menüben, a német informatikusokat eleve nem a menük logikus felépítése miatt szeretjük.
Legutóbb akkor nem mentem önkielégítő kasszába, amikor nálunk az ikeában bevezették, hogy csak appel lehet menni ezekhez a kasszákhoz (korábban nem így volt), és nincs kedvem az ötvenedik áppet letölteni, és az ötvenedik helyen kiadni a személyes adatokat. Emellett szándékosan csak 2 sima kasszát nyitottak, és az utcán állt a sor, mert a többség nem gondolt arra, hogy ma már bunkofon nélkül nem lehet elmenni vásárolni.
De te annyit veszel le az egészből, hogy biztos buta meg ügyetlen az aki nem szereti.
Erre csak azt tudom felhozni magyarázatnak, hogy vagy rosszindulató vagy másokkal, vagy annyira magas akadály volt a számodra használata, hogy bár megugrottad ezt az akadályt, és büszke is vagy erre a teljesítményre, de azzal nyugatod magad, hogy másnak is nehéz volt, és még sokan vannak, akiknek meghaladja a képességeit.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!