Miért vannak a Tescoban ilyen bunkó pénztárosok? Segítséget kértem erre elkezdett személyeskedni.
Egy dolgot ki kellett törölni az önkiszolgáló pénztárban az Arenában. Erre elkezdi lehet adakozni gyerekeknek. Nem szeretne adakozni? Én meg mondom majd legközelebb.
Erre gúnyos hangon mondja, hogy "ja legközelebb".
Nem értem mi köze hozzá, hogy adakozok-e amikor az égig emelték minden árát.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
És miért van a Tescoban ennyi sunyi beszari vásárló, aki ahelyett, hogy ott rögtön szóvá tenné, amit nem talál megfelelőnek, utólag puffog az illető háta mögött?
Nem, én sem szoktam minden kis dologért panaszt tenni. De azokat le is tojom, nem utólag mérgelődöm rajtuk.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
6#válaszoló vagyok
Engem bő tízéves kereskedelmi pályafutásom alatt egyetlen egyszer írtak be a panaszkönyvbe,friss diplomás voltam kb 2. hónapja dolgoztam ott
Indokk mondván hogy flegma vagyok.
Hozzáteszem majdnem ki is rúgtak miatta akkor.
( különben abszolút nem volt jogos).
A hölgy keresett egy terméket ami hiányzott a polcról,és megkérdezte tőlem,hogy van-e belőle a raktárban?
A legnagyobb véletlennek köszönhetően megtalálta az áruház egyetlen,olyan dolgozóját(engem) aki fejből tudta,hogy abból a termékből nincs.
Ezt onnan tudtam,hogy jópár órával azelőtt készítettem egy listát a hiányzó termékekről,cikkekről és leadtam a diszponensnek
( készletgazdának)
rendelésre azokat.
Így pontosan tudtam,hogy nincsen belőle készleten az egész áruházban és azt is tudtam,hogy mikor fogjuk kapni a következő szállítást belőle.
Szóval odajön hozzám a hölgy érdeklődni,én udavariasan napszaknak megfelelően köszöntöttem.
Elmondtam neki udvariasan,hogy sajnos nincs abból a termékből, legközelebb 1 hét múlva szerdán kapunk és inkább délután érdemes jönni érte
(időbe tellik míg beérkezik az árú,míg az aruátvétel áveszi,míg a kollégák kipakolják stb.)
Erre a válasz tőle,hogy miért vagyok ilyen flegma?miért nem nézem meg a számítógépen,biztos csak le akarom rázni..
Mire szólhattam volna sarkon fordult és elviharzott.
Persze előre ment a vevő szolgálathoz és beírt a panaszkönyvbe,hogy nem vagyok segítőkész és,hogy flegma vagyok.
Még aznap az áruházvezetői irodába felhivattak és lényegében minden voltam az áruház vezető szemében csak jó munkaerő nem.
Akkor döntöttem el,hogy jó legközelebb ezt máshogy csinálom.
A következő bő tíz évben ilyen szituációkat máshogy kezeltem,hiába rendelkeztem minden információval fejben.
Minden esetben a vevővel együtt odamentem a pulton felállított számítógéphez és ott a vásárló előtt kerestem ki azt amit amúgy is tudtam.
Ilyenkor 6-7 percen keresztül,pötyögtem kerestem a gépben a termék vonalkódját,beérkezési idejét,darabszámot.
Néha egy homlokráncolást és hümmögést is előadtam.
Volt,hogy egy nap 5-6 alakalommal keresték ugyanazt a terméket,ilyenkor 5-6 előadtam ugyanazt a műsort.
A vevő(k) boldog volt,hogy foglalkoznak vele,az áruház vezető is, ezt akarta hogy ne legyen panasz, én is boldog voltam hogy ezzel is eltelt a munkaidő.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Én a Campona Tescoban vásárolok néha, és nekem is feltünt, hogy ezeknél elgurult valami.
Tisztelet a kivételnek!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!