Milyen üzletpolitikai megfontolás miatt kell a TESCO-ban 20 perceket sorba állni a kasszák előtt?
Ma pl. 21 percet álltam sorban a TESCO-ban a kassza előtt. Nyugdíjas nap a kedd, és tele volt idős emberekkel, összesen 2 pénztár üzemelt, + az automaták, ahova ugyanolyan sor állt!
Miért törvényszerű, hogy a TESCO leggyengébb pontja pont a kassza?
A LIDL-ben, az AUCHAN-ban miért tudnak mindig kasszát nyitni, ha egy kicsit is feltorlódtak a sorok? És a TESCO-ban miért nem?
Egyik helyen biorobotok dolgoznak, a másik helyen diákok.
Ráadásul a Tescóba egy ember egyet csinál, Lidlbe mindenki mindent.
Ilyenkor láttam többeknél azt, hogy "jó, akkor ezt majd valaki visszapakolja", ott hagyja a kosarat is meg mindent és lelép.
3 üres kassza van. Meg, 4 önkiszolgáló, meg 1 kassza. Az önkiszolgálóhoz úgy áll a sor, hogy a bolti polcok között állnak, majd hagynak helyet, hogy aki még vásárol az tudjon elmenni, majd a következő sorban is állnak. Nem is tudom hány kosárral voltak akkor. A kasszánál meg majdnem ugyan ennyien álltak sorba. Többen mentek el, mint akik végig állták.
Szerintem egyáltalán nem éri ez meg nekik. Az a kérdés, hogy hogyan tehetik ezt meg, hogy még a vevőket nem akarják megtartani. Sokan alapból már igyekeznek kerülni is, mert sokan vannak. Míg akik be is mennek van hogy ott hagynak mindent, mert nem állnak 20-30percet sorba 1-1 termékért amit máshol nem lehet megvenni.
Az a tapasztalatom nekem is, amit a 4-es válaszoló leírt, de hozzátenném, végtelen sok üres kassza az összes áruházban, a sorok meg nem haladnak.
Tesco autómata kasszánál, ha segítség kell, az még plusz 10 perc valakit levadászni, aki tud is segíteni, régebben nem így volt, azonnal jött a hozzáértő segítség, most meg a diákok csak csevegnek. Ha szólni merek, vérig vannak sértődve.
Legalább kedden, amikor a nyugdíjasok elözönlik a TESCO-t, akkor ültetnének be még 2 pénztárost!
Szerintem meg kevesen csesztetik a telójukat kedves 2-es, mert szinte mindenki békésen qr.a anyázik a sorban!
Közben meg bicskanyitogató a sok üres kassza látványa, miközben egy szerencsétlen állja a sarat...
Hol lehet ezt megreklamálni?
Az nyáron nagy kib-szás lehet, ha kérek pl. 2 kiló darált húst, aztán mégsem akarok sorba állni, aztán otthagyom a szekeret... és csak akkor veszik észre, amikor már a legyek rajzanak rajta...
Mondjuk én ha csak tehetem nagy ívben elkerülöm pont az időrabló sorállás miatt, inkább autózom egy kicsivel többet az AUCHANBA, mert ott még 5 percnél nem álltam többet - igaz, ott legalább 5 kassza mindig működik + az automata - (amit különben utálok, mert úgyis kell eladó ha piát veszek.)
Úgy hívják a jelenséget: munkaerőhiány. Egyszerűen nincs ember, nem véletlenül terjednek az automata kasszák mindenhol.
A Lidl azért más, mert ott mindenki csinál mindent, de az Auchan, Tesco, stb nem így csinálja, aki árufeltöltő az árut tölt és kasszába nem ül. Ráadásul a lidlben szórják az árut keményen, más a sebesség is.
Munkaerőhiány?
Hát kevés helyen lehet annyi kóválygó dolgozót látni, mint a TESCO-ban!
Szerintem munkaszervezési hiányosságok, vezetői alkalmatlanságok, üzletpolitikai elkényelmesedés, szakmai hiányosságok - és sorolhatnám ezerrel!
Az AUCHANBAN még soha nem álltam 10 percnél többet, de az 5 perc az általános, és ott még nem láttam a polcok közt kanyargó sorokat, általában 5-6 kassza nyitva, karácsonykor meg akár 10-12 is! (hajdanában volt amikor 15-18 kassza is működött a TESCO-ban is...)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!