Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » A Rossmannál pontosan milyen...

A Rossmannál pontosan milyen üzletpolitikai megfontolásból nem szabad a kártyához járó 10% kedvezményt automatikusan adni a vásárlónak, vagy a pénztáros miért nem ajánlhatja?

Figyelt kérdés
Ma meglepődve szembesültem vele, hogy a remélt 10% kedvezményt a kártyámhoz nem kaphattam meg, mivel az átadás előtt nem jeleztem, hogy kérem azt, a pénztáros pedig lesütött szemmel közölte, hogy ők már nem ajánlhatják nekem. Ez valami rejtett kivezetése lesz a kedvezménynek, adható, de ők már igazán nem szeretnék ezt a lehetőséget a tudomásomra hozni? Járt már valaki hasonló meglepő helyzetben mostanában a Rossmannban?

#Rossmannban a 10% kedvezményt csak kérésre adják
2020. szept. 12. 19:59
 1/3 anonim ***** válasza:
100%
Mert így több bevétel marad.
2020. szept. 12. 20:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
100%

Mert nincs korlátlan 10%. Ha automatikusan vonják az a baj, ha szólni kell érte az a baj!


Mindenkinek nem fognak tudni megfelelni.

Sokkal logikusabb, hogy szólok milyen kedvezményt kérek mint az, hogy 1-1db pár száz forintos termékre levegyék a 10%-ot aztán nem lesz amikor jobban kéne.

2020. szept. 12. 23:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:
Nemtudom nálunk megszokták kérdezni ha többet vásárolok, hogy kupont vonjanak e le.
2021. nov. 7. 21:13
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!