TESCO házhozszállítással kapcsolatos tapasztalatok? Korrektek, megbízhatóak?
Havonta 1x szoktunk rendelni már 1,5 éve kb, eddig semmi gond nem volt velük.
Kiszállítási díjat nap és időszak függvényében mindjárt a foglalás megkezdésekor látod. 200/300 és 1000 Ft között szokott lenni.
Mi egy-másfél havonta rendelünk, de akkor jó sokat. Általában nincs gond. Ha valami kifogyott, akkor hoznak helyette mást, ezt nem mindig találják el jól. Viszont ha ugyanannyiba kerül a kicserélt dolog és nem is különbözik lényegesen, akkor néha fel sem tüntetik a cserét (pl. tej, liszt esetén). Persze vissza lehet küldeni, ha valami nem jó, de ez nem mindig praktikus, hiszen azért rendelek valamit, mert szükség van rá.
Kb. egy éve rendelünk tőlük így rendszeresen. Nem szoktuk alaposan átnézni a küldött dolgokat, csak úgy nagyjából. Egy-két alkalommal volt, hogy ezzel rosszul jártunk: kaptunk kiszakadt zacskójú száraztésztát, egyszer pedig valamiből kisebb kiszerelést küldtek, de a nagyot számlázták (sok hasonló közé volt rejtve egy kicsi). Nem tudom, hogy direkt csinálták-e.
Szóval többségében jók a tapasztalataim, ahhoz valahogy nincs képem, hogy mindig mindent apróra átnézzek, amit hoznak, pedig lehet, hogy azt kéne.
"ahhoz valahogy nincs képem, hogy mindig mindent apróra átnézzek, amit hoznak, pedig lehet, hogy azt kéne."
Ez most komoly?
Ez olyan, mintha nem számolnád meg a fizud, vagy egy visszajárót, mert nincs hozzá képed.
Két éve rendelek tőlük, havonta egyszer-kétszer, csak jó tapasztalataim vannak. A szállítási díjat az "idősáv foglalása" menüpontban láthatod, sajnos megemelték, 500 forint a legolcsóbb, de nekem így is megéri, felhozzák a harmadik emeletre, és leteszik a konyhaasztalra. Mindig nagyon udvariasak, semmi gond nem volt eddig a szállítókkal.
Azt én is tapasztalom, mint az egyik válaszoló, hogy a hiánycikkek helyet valami hasonlót tesznek a kosárba, és nem mindig sikerül jól a választásuk. Sajnos nincs olyan opció, mint más online rendeléseknél, hogy "nem kérek helyettesítő terméket", de vissza lehet küldeni, ami nem felel meg.
A diszpécserek is nagyon udvariasak, felhívnak, és elnézést kérnek, ha a megadott időhöz képest késnek 20 percet, illetve egyszer nem volt elég pénz a webkártyámon, felhívtak, hogy az nekem megfelel-e, ha az ajtóban fizetek kártyával, és bár én bénáztam el, még ők kértek elnézést, hogy zavartak.
Én egyszer küldtem vissza helyettesítőt, nem volt nagy összeg, valami nagy üdítő, a szállító valamit dünnyögött, hogy neki ezzel milyen sok dolga lesz most, aztán nem láttam többé sem az üdítőt, sem az árát. Drágább termékkel meg meg se mertem próbálni.
Tudom, jelenteni kellett volna, de tényleg nem volt akkora összeg.
A következő alkalommal egy másik futár felajánlotta, hogy zsebből kifizeti, mert nagyon meleg volt, akkor azt adtam neki jattként.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!