Mennyire megszokott vagy tolerálható, hogy nem a rendelt pizzát szállítják ki?
Van egy szokásos helyünk, ahonnan 2-3 havonta szoktunk pizzát rendelni. Régen sosem volt ilyesmivel gond. De az utóbbi 1 évben többször volt rá példa, hogy olyasmi került az egyik pizzára, ami nem kellett volna rá. Pl. 4 sajtosra sonka. Vagy, ha az egyikre volt tojás vagy hagyma, akkor a másikra is került.
Tegnap nekem olyat hoztak, ami tulajdonképpen ugyanolyan volt, csak épp a mustáros csirkemell hiányzott róla...
Nagyon finom itt a pizza, jó a pizzalap is, éppen addig sütik ameddig kell... Más pizzaszállítónál is van ilyen?
Igen, erre én is gondoltam, hogy allergiánál bizony nagyon veszélyes lehet ez, szóval nagy hanyagság is. Persze nem kell pizzériából rendelni - erre szokták mondani...
Azért kérdeztem itt, mert még más pizzériából nem rendeltem sosem, és tudni szerettem volna, hogy ez előfordult-e máshol is, hogy tendencia-e ez?
Köszi :)
pizzafutár vagyok, előfordul, hogy összekeverjük, nem ciki, szólni kell, kicseréljük!
Az allergén dolgokról szólva, tudni kellene, hogy mit rendel a kedves vendég, ha már éhes, csak a példa kedvéért:
Szalámis pizza: pizzaszósz, szalámi, gomba, sajt
ez a szórólapon is rajta van, meg a neten is. Apuka felháborodva telefonált vissza, hogy a szalámis pizzán gomba van, és allergiás rá a gyerek.
persze, kicseréltük, de ezek szerint nem nagyon érdekelte kimerítően mi van rajta. Ha a gyerekem allergiás, már csak megnézem, mi van rajta, nem?
A mi esetünkben nem a futár cserélte el a pizzákat, hanem a szakács tett a 4 sajtosra sonkát is, gondolom jót akart :), egyszer pedig lemaradt a csirkemell.
Mostanában nem volt ilyen probléma. :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!