Ha rendelek pizzát, és a kiszállításnál meglátom, hogy nem olyan, amilyet én szerettem volna (méret, vagy nem az az ár volt feltüntetve a neten), akkor kötelességem átvenni?
Figyelt kérdés
hiszen nem történt még szerződéskötés, az a blokk elfogadásánál teljesült volna2010. dec. 11. 14:02
1/4 anonim válasza:
Én 1x a Don Pepénél jártam így, pedig törzsvevő vagyok, átvettem, és csak utána láttam, hogy 4cmrel kisebb. Telefonáltam, hogy cseréljék ki, meg magyarázatot kértem, és lefotóztam. A cserepizzát természetesen megnéztem, mielőtt átvettem.
2/4 A kérdező kommentje:
mi is pont don pepénél vsárolunk, szóval akkor nézzem meg jól... :)
2010. dec. 11. 14:09
3/4 anonim válasza:
Egyszer lemaradt róla egy összetevő, de csak evés közben vettem észre, reklamáltam, és visszahozta a srác az árkülönbözetet.
4/4 anonim válasza:
Mi egyzser úgy kaptunk pizzát, hogy benzin szaga volt... Ráadásul csak az egyik felének, a felét már megettük, és akkor vettük észre. A doboz alja is teljesen benzinszagú volt.
Felhívtam a diszpécsert, mondtam neki mi a helyzet, és hogy cseréljék ki. Az értetlenkedett, meg először azt mondta biztosan rosszul érezzük. Kijött a futár (egy másik) ővele is emgszagoltattam, mondta hogy tényleg érzi ő is rendesen.
Erre 1 órával később küldtek egy másikat, de se bocsi semmi...
Azóta nem rendeltem tőlük, pedig fasza pizzást sütöttek mindig :(
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!