A repont automatákat azért gyártották ilyen fosra, hogy az ember ne tudjon visszaváltani minden palackot és több nyeresége legyen a MOL-nak?
Szerintem nem gyártották őket rosszra, csak szándékosan vannak beállítva úgy, hogy csak a 100%-osan tökéletest vegye vissza. Azaz szerintem technikailag tudnák ezek a ketyerék a kicsit behorpadt dobozt is felismerni és visszaváltani, csak szándékosan nem teszik.
Mindegy is, a végeredmény végülis ugyanaz, szándékosan csak a makulátlant veszik vissza, hogy nyerészkedjenek. Ha nem így lenne, akkor lenne lehetőség akár kézi visszaváltással akár máshogy arra, hogy a sérült csomagolásokat is visszavegyék.
érdekes nekem mindent visszavesz
amit még nem ismer, azt hazaviszem és legközelebb már tudja
ahogy elnézek ott néhány embert egyébként nem a gép hibája, például dobni akarják
simán csak kicsit rá kell lökni a szalagra, ezt olyan nehéz felfogni?
számukra ez a hülyék adója
Mostanában egyre többször futok bele abba a szituba hogy kiírja a gép hogy jelenleg nem müködik
Amugy nem a gép "romlik el" szerintem kikapcsolják szándékosan, mert például nem viszik el az összegyűlt hulladékot a mohu(mol) emberei és megtellik a bolt raktára, és igy próbálnak ezen úrrá lenni hogy leállítják időnként az automatát.
Tehát a mohu szarul müködik.
Gondolom a mol és a NER lovagok arra bazíroztak hogy majd kevsebben viszik vissza a palackokatz és igy a sok 50 forintokat majd elmutsizzák. De rábasztak mert szegények az emberek igy nem dobják ki a "pénzt" a rendszer meg alulméretezett!
na hát erről beszélek, a hülyék adója
egyszerűen megoldható dolgokon problémázol
Ez a beállításuk miatt van igazából, nem magával a géppel van a baj hanem a beállításain kéne változtatni. Egyébként ha picit megvan nyomorgatva a flakon azt még beveszi, nehezen de beveszi. Én úgy szoktam hogy amit nem vesz be félre rakom, beteszek mást, és utána újra megpróbálom, az már sikeres szokott lenni. A lényeg az hogy a vonalkódnak mindenképp épnek és olvashatónak kell maradnia mert az alapján azonosítja a rendszer. Persze magát a palackot is nézi mennyire van agyon rongálva, de azért ami picit megvan nyomva azt beszokta venni.
Én eddig 4 üzletnél lévő automatánál próbálkoztam és egyiknél sem volt ilyen gondom. Az viszont szerintem sokkal gyakoribb probléma hogy megtelik, vagy valami hiba van és nem orvosolják egyből és emiatt nem lehet visszaváltani semmit. Én meglátásom szerint ez a nagyobbik probléma hogy erre még nincs megoldás. Persze a Mohu szerint az adott üzlet dolgozónak lenne a dolga ezekre figyelni és üríteni stb... ahol van a gép, de azért a bolti dolgozóknak ez nincs benne hivatalosan a munkakörükbe, se a szerződésükbe, semmi egyéb díjat sem kapnak ezért tehát hivatalosan nem az Ő feladatuk lenne, hanem a Mohu-nak kéne ezt megoldania valahogy. Ha erre találnának egy jó megoldást ami életszerűbb is lenne akkor nem lenne ezzel a rendszerrel semmi probléma.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!