Bunkó voltam vagy jogosan törtem ki?
Értem a dühödet, csak rossz embereken csattant.
Az, hogy tegnap elrontottak valamit nem feltétlenül annak a hibája aki ma dolgozik. Hidd el, a dolgozónak is rossz érzés amikor más hibája miatt panaszkodnak, esetleg lecseszik
Bunkó voltál. Nem a csóró futár a hibás egyik panaszod miatt sem, és nem is a telefonos csávó sőt, nekik teljesen feleslegesen háborogtál. Erre megvan a megfelelő fórum, kapcsolat, ahol lehetőség szerint nem érdemes ilyen szavakat használni, hogy balf*szság....
Tudod azt felejtik el sokan, hogy ezeken a helyeken is emberek dolgoznak, hibát véthetnek. Nem beszélve arról az elmúlt két évről, amikor padlóra került a vendéglátás, és az újranyitásnál nem biztos, hogy szakemberek kerültek vissza, akik oda-vissza tudják a vendég valagát kinyalni, már bocsánat, akármilyen bunkó.
Te most összesen 2, azaz kettő hibát felsoroltál, és égbekiáltó bűnnek kikiáltva bunkón panaszt teszel, hozzáteszem nem az illetékesnek. Ha ennyire tudod ez, mi fenéért nem főzöl otthon?
Bunkó voltál, mert nem szerencsétlen futár hibája az, ami történt.
Ezt az illetékesekkel kellett volna megbeszélned, nem a futárral morogni, vagy a telefonossal, mikor nem ő készíti elő a kaját, stb.
Nem a megfelelő emberen töltötted ki a dühödet. Fel kellett volna hívni az éttermet, és nekik elpanaszolni a bajodat.
Ez ugyanolyan, mint amikor a szakács elfelejti, nem úgy csinálja meg az ételt, ahogy a rendelésben benne van, a vendég meg a pincérrel goromba.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!