Kezdőoldal » Ételek, italok » Egyéb kérdések » Bunkó voltam vagy jogosan...

Bunkó voltam vagy jogosan törtem ki?

Figyelt kérdés
Sziasztok! Van egy étterem, ahonnan rendszeresen rendelni szoktunk, mert finomak az ételek, de az utóbbi időben már nagyon figyelmetlenek. A gyros hús meg volt égetve többször is(amit a párom szóvá is tett, helyette adtak ingyen). A másik probléma, hogy mostanában pedig vagy szószt nem tesznek hozzá. Ma is rendelni akartam,szóvá is tettem, hogy légyszíves a szószra figyeljetek, mert tegnap sem volt, erre a telefonos csávó tök bunkón szólt vissza, hogy hát ő tegnap nem dolgozott. Az i-re az tette fel a pontot, hogy a két rendelt ételből csak az egyiket hozták ki, amit szóvá is tettem a futárnak, aki erre tök flegmán mondta, hogy hát ő nem tehet erről meg stb., én pedig mondtam hogy elég sok volt már a balf@szság.A futár meg magára mondta, idegbetegen meg vissza szólt, hogy "Mit mondtál, mit mondtál?". Nem rá értettem, hanem az egész bagázsra, de ő magára vette, el kezdi nem szereti ha így beszélnek vele. Mindegy, többet innent nem rendelünk, sajnálom, mert finomak voltak általában az ételek...
2022. febr. 8. 12:56
 1/9 anonim ***** válasza:
87%
Bunkó voltál. A futár csak azt tudja kivinni, amit oda adnak neki. Normálisan is lehet szólni, ha valami nem tetszik.
2022. febr. 8. 13:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim válasza:
62%
Jogosan törtél ki, mivel többször nem azt kaptad amit kértél...Nekem is elment már a kedvem a kaja rendelgetéstől, mert hasonlóak történtek velem is nem egy étteremnél, és szóvá is tettem.
2022. febr. 8. 13:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 A kérdező kommentje:
Normálisan szóltam, ahogy említettem is, nem rá mondtam, hogy b@lfasz,hanem hogy sok volt a b@lf@szság már ott az étteremben.
2022. febr. 8. 13:09
 4/9 A kérdező kommentje:
Köszi kettes!
2022. febr. 8. 13:10
 5/9 anonim ***** válasza:
91%

Értem a dühödet, csak rossz embereken csattant.

Az, hogy tegnap elrontottak valamit nem feltétlenül annak a hibája aki ma dolgozik. Hidd el, a dolgozónak is rossz érzés amikor más hibája miatt panaszkodnak, esetleg lecseszik

2022. febr. 8. 13:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:
96%
Teljesen érthető, hogy ingerült vagy, de ezt a futárnak hiába mondod. Neki csak a kezébe nyomják a kaját, meg egy címet és ő azt kihozza. Nem tehet róla ha meg van égetve a hús, meg nem adnak hozzá szószt, nem ő készíti össze.
2022. febr. 8. 13:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
100%

Bunkó voltál. Nem a csóró futár a hibás egyik panaszod miatt sem, és nem is a telefonos csávó sőt, nekik teljesen feleslegesen háborogtál. Erre megvan a megfelelő fórum, kapcsolat, ahol lehetőség szerint nem érdemes ilyen szavakat használni, hogy balf*szság....

Tudod azt felejtik el sokan, hogy ezeken a helyeken is emberek dolgoznak, hibát véthetnek. Nem beszélve arról az elmúlt két évről, amikor padlóra került a vendéglátás, és az újranyitásnál nem biztos, hogy szakemberek kerültek vissza, akik oda-vissza tudják a vendég valagát kinyalni, már bocsánat, akármilyen bunkó.


Te most összesen 2, azaz kettő hibát felsoroltál, és égbekiáltó bűnnek kikiáltva bunkón panaszt teszel, hozzáteszem nem az illetékesnek. Ha ennyire tudod ez, mi fenéért nem főzöl otthon?

2022. febr. 9. 10:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:
100%

Bunkó voltál, mert nem szerencsétlen futár hibája az, ami történt.


Ezt az illetékesekkel kellett volna megbeszélned, nem a futárral morogni, vagy a telefonossal, mikor nem ő készíti elő a kaját, stb.

2022. febr. 9. 12:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:

Nem a megfelelő emberen töltötted ki a dühödet. Fel kellett volna hívni az éttermet, és nekik elpanaszolni a bajodat.

Ez ugyanolyan, mint amikor a szakács elfelejti, nem úgy csinálja meg az ételt, ahogy a rendelésben benne van, a vendég meg a pincérrel goromba.

2022. febr. 12. 17:05
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!