Magyar boraszok miert nem epitenek Brandot?
Az nekünk jó lenne, ha bor helyett mindenféle hülyeséggel kezdenének el foglalkozni a borászok? Nem látok ebben semmiféle rációt, egy borász csináljon jó borokat. Azért borász.
Pálinkát egyébként több borászat is készít. Kisebbek is, pl Pók Tamás.
A brandépítést a magyar bor világában pedig nem egészen így képzelem. Arról, hogy mégis hogyan, sokszor írtam már sokat, szerintem tudod, mire gondolok.
Ok, akkor én a te véleményedre vagyok kíváncsi, hogy milyen rációt látsz abban, hogy egy borász a saját nevével elkezd mindenféle más terméket gyártani? Mit tartanál megfelelő útnak, és miért? Mennyiben építi ez a magyar bort, kell-e, hogy építse a magyar bort egyáltalán. Lenne-e hatása a borportfólióra, úgy mint a figyelem megoszlása az üzleti ágak között, ezáltal kevesebb figyelem a borra - már a borász részéről. Várnál-e nagyobb keresetet az így brandesített név boraira, és a nagyobb keresetet hogyan kellene a borásznak kieégíteni? Az hogyan hatna a borainak a minőségére, egyáltalán az egész megközelítésére?
Most így hirtelen. Lenne még pár kérdésem, de egyelőre csak ennyi.
(Amúgy Bock kb jó példa, tényleg.)
Külön kell választani két dolgot: az adott borász nagyon sok pénzt akar keresni vagy nagyon jó bort akar csinálni?
Mert jellemzően a kettő, hosszútávon nem működik együtt.
Nos, aki nagyon sok pénzt akar keresni, annak van értelme brand-et építeni, mert onnantól kezdve kis túlzással a kutyaszart is el tudja adni a nevével, lásd ugye Bock Joci.
Tök nyugodtan érdekelnek a meglátásaid :)
Amúgy az ötös válaszadóval eléggé megegyeznek a gondolataim.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!