Miért ennyire drága a RedBull?
Figyelt kérdés
A Fél liter Hell 300 ft, a fél liter Monster 400 ft, a 250 ml RedBull szintén 400 ft. Pedig mind a 3-ban 32/100 mg koffein van (ha ez számít valamit :D :D ) Miért kerül enniybe? Hatásosabb mint a Hell, vagy a Monster?2017. júl. 20. 18:24
1/18 anonim válasza:
Marketing. A Red Bull nagyon magas polcra helyezi magát a marketinggel, ez látszik az áron is. Maga a lötty többé-kevésbé ugyan az mint a többi. De a Hell és a Monster is a reklám miatt kerül annyiba amennyi, a noname meg annak hiánya miatt a töredéke.
2/18 A kérdező kommentje:
Mondjuk egy "egyszerű" Tescós, vagy Spáros energiaitalban is 32/100mg koffin van, mint egy 250ml-s Hell-ben :D
2017. júl. 20. 18:31
3/18 anonim válasza:
Marketing.
A vásárlókkal fizettetik meg.
Ez sok terméknél így van. Dolgoztam olyan üzemben, ahol a sajátmárkás termékek és a nagy márkák termékeit csináltuk. Egy és ugyanaz volt, csak más volt a csomagolás.És a boltban eléggé nagy a különbség köztük árban.
Nem mondom, hogy a red bullnál is ez van, de tuti, hogy a márkát kell megfizetni, a reklámot. Nem hiszem, hogy maga a termék előálllításra drágább lenne , mint egy másik olcsóbb energiaitalé.
4/18 anonim válasza:
Márkát kell fizetni, de szerintem valamennyivel hatásosabb és jobb is az íze, mint egy Hellnek.
5/18 anonim válasza:
3-as: nincs erősebb hatása vagy jobb íze mint a 100 forintos cuccnak. Egyszerűen annyi van a dolog mögött hogy a Red Bull iszonyat nagy pénzt öl marketingbe - Dietrich Matesitch azt mondta hogy egy időben a bevétel felét visszaforgatta marketinbe - ezzel pedig magas polcra helyezik magukat. Forma 1, labdarúgás, extrém sportok.. Na meg státusszimbólum is. Ha Red Bull-al a kezedben rohangálsz azzal jelzed hogy te ki tudszt adni 500 forintot két deci cukros löttyért, ami menőbb mint 99 forint egy literesért, hiába ugyan az. Ez rengeteg terméknél működik, főleg ruháknál. Nem azért vesz valaki 200 dollárért egy sima fehér pólót az Alexander Wang-nél mert annyira jó minőségű hanem mert ezzel jelzed hogy van lóvéd.
6/18 anonim válasza:
Azért mert vásárlokal fizetetik meg ,marketing,céges auto,üzletkötö stb bérét ,költségét.
7/18 Trevor. válasza:
Megfizeted a nevet. Én kb. fél éve vettem 400Ft-ért egy Redbullt, hogy ugyan mégis mit tud, hogy ennyit elkérnek érte. Ízre átlag tuttifrutti, összetevők alapján gyakorlatilag ugyanaz, mint egy 100-200Ft-os energiaital. Nekem a Hell a kedvencem, igaz ott is fizetsz egy picit a névért, de még mindig feleannyiba kerül, mint a Redbull. Ja és abba a 400Ft-ba igazán beleférhetne a taurin, adóval együtt is simán.
8/18 A kérdező kommentje:
Köszi a válaszokat! Egyébkánt nekem is a Hell a kedvencem :D :D
2017. júl. 21. 15:14
9/18 anonim válasza:
Azért, mert a Red Bull az energiaitalok iPhone-ja.
10/18 A kérdező kommentje:
De az iPhone-nál tudjuk, hogy miért ilyen drága (legalábbis aki használja) minőség, támogatottság, iOS stb.. De a válaszok alapján a RedBull ugyan olyan, mint a 99 ft-os Tescós :D :D
2017. júl. 23. 19:44
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!