Miért veszik sokat a Hell, Watt, Red Bull energiaitalokat, mikor egy sima Tesco Energy Drinkben több vitamin és hatóanyag van?
Senki nem a vitaminok miatt iszik energiaitalt. Ennek semmi köze a divathoz. Ha valaki az energiaitalok közül választ, akkor esetleg a koffeintartalmat nézi meg a dobozon. Az pedig nagyjából az összesben ugyanaz. Így íz alapján dönti el a legtöbb ember hogy ár-érték arányban melyik a legjobb.
Amúgy speciel szerintem nem rossz a Tescós energy drink sem, a trópusi kifejezetten ízlett. De mivel nem járok Tescóba, ezért nem azt iszom. Választék, ár-érték arány és a nagy kiszerelés miatt Monstert iszom az esetek nagy többségében.
Egyáltalán tudod mennyi a napi mennyiség ezekből a vitaminokból, és hogy mik a túladagolás tünetei?
Egyébként én csak Red Bullt veszek, az íze miatt, meg egyszerűen szeretem azt az érzést, amit ad.
Az elmúlt években a Hell azon dolgozott, hogy ő legyen Magyarország energiaital nagykövete. Ami lássuk be sikerült is nekik. Hiszen, ha valaki régebben energiaitalra gondolt (tegyük fel 13 éve), akkor az egyet jelentett a Red Bull-al. De egy egyszerűbb példával szemléltetve, amikor valaki a láncfűrészről beszél már nem is használja azt a szót, hogy láncfűrész, hanem annyit mondd /általánosságban/, hogy Stihl. A Hell-nek és a Red bullnak is ez volt világ életében a célja, hogy a márka eggyé váljon a termékkel.De nyilván a többi márkának is ez a célja. A Tesco-nak vannak alsó kategóriás saját termékei (szerintem alsó kategóriás, ha bárkire nézve sértő volt ez, akkor elnézést), amelyek megadják azt amire vágysz, de sokszor úgy érzed, hogy nem annyira jól. S a Tesco egy áruház lánc, amelynek nem az a célja, hogy minden termékről a Tesco jusson az eszükbe az embereknek, mert ez lehetetlen lenne. Ezért van az, hogyha bemegy Pistike a boltba és rutinos gyors vásárlásra megy, akkor csak azt veszi észre amit ismer. Miért ismeri a Hellt, a Red bullt? Azért, mert reklámozzák magukat. S miért? Mert eggyé akarnak válni a termékükkel.
Nem fogyasztok energiaitalt, de bizonyára vannak minőségi különbségek is a márkásabb és a Tesco energiaitala között. Tegyük fel a Redbull volt sokáig a legfinomabb és a legjobb, de drága. Viszont a Hell megtalálta az aranyközéputat és majdnem olyan jó ízvilággal rendelkező italt állít elő kevesebb pénzből, kevesebbért árulva. Tehát ha az ember picit ad magára, de nem vitte fel Isten a dolgát, akkor meg fogja találni az aranyközéputat ami majdnem olyan jó, mint a nívós termék, de nem is a legalja.
Remélem segítettem és érthetően bírtam leírni.
Maradok tisztelettel. K-mester
Mondjuk az nagyon durva, hogy valaki nem az összetevők miatt vesz energiaitalt, meg a vitaminok miatt! Megnéztem, tényleg több a hatóanyag a Tescos energiaitalban, mint a túlárazott Wattban és Hellben. Eddig nem is figyeltem, az tuti, hogy többet nem veszek wattot meg ilyesmit. Nagyon durván több hatóanyaggal dolgozik a Tesco, látszik, és nem is rosszabb a minőség, hiszen ha nem felelne meg a szigorú magyar szabályozásoknak, akkor nem árusíthatnák!
(A hell amúgy fideszközeli cég, szóval egyre többen kerülik a termékeit, főleg most, hogy kiderült a leggazdagabb magyarok között van a tulaj és nagyon sok közpénzt kaptak fejlesztésre!)
Aki meg a koffein miatt vesz energiaitalt az se normális, egy jól lefőzött fekete teában több koffein van és lassabban szívódik fel, tehát tovább hat.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!