Kezdőoldal » Emberek » Társasági élet » Mennyire volt jogos a következ...

Mennyire volt jogos a következő boltos reakció?

Figyelt kérdés

Sziasztok

:) vicces helyzetet vázolnék.

Bementem egy alkatrész volta vásárolni egy pici alkatrészt, nem nagy tétel (kb 100 ft). A lényeg hogy más paraméterrel rendelkezőt akart nekem adni, mint amit szerettem volna. Én jeleztem neki, hogy egy ebben jártas ismerősöm azt javasolta hogy csak olyat vegyek ami eredetileg a szerkezetben benne volt. Mondja hogy ez is jó lesz bele. Na én itt bakiztam:))) és mondtam neki, de tartok tőle hogy emiatt esetleg tönkreteszi az egész szekezetet. Na és ekkor mondta hogy jó: akkor nem adja. És menjek ki a boltból elege van az ilyen emberekből. Mondom, uram én nem értek hozzá, csak emiatt aggódtam hogy netán... erre leállt hőzöngeni, hogy én szerintem Ő rosszat akarna nekem eladni? és hogy Ő nem ért hozzá mikor 10 éve ez a szakmája?

Mondtam hogy nem úgy értettem, csak szerettem volna megbizonyosodni hogy valóban jó lesz e. Mondtam neki de szeretném kérni. Erre mondja: mostmár nem adja, hagyam békén. Ekkor szépen mondtam neki: elnézést ha megsértettem, nem állt szándékomban, de értse meg a bizonytalanságom. Na és ekkor mondta, nem érdekli, mostmár nem adja, és a lábam ne tegyem a boltjába többet mert nem fog kiszolgálni. wtf ? :D


"Na mondom, emberségből maga is levizsgázott rendesen, és nehéz élete lehet a családjának maga mellett".


Utána még makogott valamit de én sarkon fordultam és eljöttem. Egy borzasztó ellenszenves ember, korábban is voltam már nála, akkor meg kértem segítsen már abban hogy mi lehet a panel hibája, és hogy mi a véleménye, akkor meg baszott okoskodni, csak szét tárta a karját, és "nem értek hozzá" ez is lehet az is lehet. Mondtam neki, itt hagynám meg tudná nézni esetleg hátha tudunk valamit kezdeni vele? nem volt a válasz. Szóval..már bánom nem mondtam neki dugja fel az alkatrészét. Csakhát az "úr" 60-70 taposta én meg 29 az ember nem nagyon akar lesülyedni elvégre Ő sem személyeskedett.


2016. okt. 5. 00:28
 1/10 A kérdező kommentje:

de én is hibás vagyok, mert nem is kellett volna semmit mondani, csak "aha akkor maga szerint jó lesz" köszönöm és fizetek.

Aztán ráértem volna megkérdezni az ismit hogy akkor most tegyem bele vagy ne.

tul lett ez bonyolítva...

2016. okt. 5. 00:30
 2/10 anonim ***** válasza:
68%
Javasoltam volna neki másik szakmát :)
2016. okt. 5. 00:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:
75%
Nem volt jogos a rekciója, főleg, hogy elnézést is kértél tőle. A leírás alapján semmi sértőt nem tettél, a boltos elég korlátolt, kicsinyes ember, nem is értem, hogy lehet valaki ilyen ellenszenves azokkal, akikből él.
2016. okt. 5. 00:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 TR75 ***** válasza:
69%
Vásárlók könyve oszt jó napot kívánok Isten áldásával.
2016. okt. 5. 05:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:
0%

Tudod eü-ben dolgozom adminisztratív munkakörben, és mikor bejön egy ember (aki aznap a 80., akivel találkozom, és egyikük se volt egyszerű eset) és vádolni kezd, hogy elrontottam valamit, és az Istennek se tudom neki megmagyarázni, hogy nem rontottam el, mert ő persze nem ért a dologhoz, nem ismeri az adott dologra vonatkozó 100 jogszabályt, és lenézően bámul, hőzöng, és elismétli tízszer, hogy de én elrontottam, és én elmondom tizenegyszer, hogy nem, akkor szerinted végül mit mondok neki? Elárulom: azt, hogy menjen máshová, ha úgy gondolja, hogy ott hozzáértőbbek az emberek. És ebben nincsen semmi, mert ha ő nem bízik abban, amit mondok, akkor TÉNYLEG menjen máshová, és ne raboljuk egymás idejét. Boldogabb lesz, mert másnak majd biztos elhiszi, hogy úgy van, én is boldogabb leszek, mert nem kell vele vitatkozni, mert nekem ez nem élvezet!


Úgyhogy állhatnál nagyobb toleranciával azok felé, akik naponta vagy száz emberrel találkoznak, és nézhetnéd ezen a szemüvegen keresztül a boltos viselkedését. Egyébként pedig minden joga megvan ahhoz, hogy a boltjából kitiltson.

2016. okt. 5. 10:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:
9%
Ohó, az egészségügyis meg az ő véleménye... inkább nem mondok semmit, mindannyiunknak van csodás élménye a hibáitokról... és akkor még mi legyünk toleránsak, amikor durung modorral fordultok felénk, hát hogyne.
2016. okt. 5. 10:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:

6:


Ismersz engem, hogy megítélsz? :) Találkoztál már velem, segítettem már neked a problémád minél gyorsabb megoldásában, és tanulmányoztad közben a viselkedésem, hogy megítélsz? :)


Szerintem nem.


Mondok egy példát.


Tudod, az a baj, hogy vannak emberek, akik, hogyha azt mondom nekik, hogy nem tudunk felírni nekik hat havi gyógyszert, mert a törvény csak három havit enged egyszerre, akkor azt hiszik, rosszindulatú vagyok, és velük akarok személyesen kibabrálni.


Pedig ez nem így van, csak nem szeretném, hogy megbüntessék az intézményt, ahol dolgozom. Sőt, az a munkám, hogy betartassam ezt a törvényt, kár, hogy az esetlegesen erőszakosan reagáló betegek ellen (volt olyan, hogy magas hangon ordítva jött felém a férfibeteg, mert közöltem, hogy nem jár neki több gyógyszert, és nem hagyta abba, amíg meg nem kapta) senki nem biztosít nekem védelmet.


Még jó, hogy azok, akik nap mint nap találkoznak velem, nem úgy viselkednek, mint te, mert veled ellentétben ismernek. A többieknek is köszönöm a lepontozást, akik ismeretlenül ítéltek. Az egészségügyben dolgozók többségét nem a rosszindulat vezeti, mikor megtagad tőletek valamit, hanem a törvény. Aki negatív véleménnyel volt rólam ismeretlenül, annak kívánom, hogy csinálja ezt a munkát, akármelyiket az egészségügyből (orvos, nővér, vagy adminisztratív) pár évig naponta 80-100 emberrel találkozva, akik alkalmanként kifejezetten erőszakosak tudnak lenni, és aztán ítélkezzen újra.


(Egyébként a betegek, akiket átirányítottam máshoz, hamar kiborították a kollégákat is. Jellemzően ők azok, akik folyton reklamálnak a gyógyszertárban, a boltban, belekötnek a szomszédba, megverik a hozzátartozójukat, stb. És nem, semmi köze a bőrszínnek a dologhoz.)


A kérdező kérdésére visszatérve: ezért úgy gondolom, hogy fontos, hogy az ember megőrizze a türelmét a másik emberrel való kommunikáció közben. Minden bizonnyal a boltos is, akivel a kérdező találkozott, már egy hosszú nap felénél volt addigra... Ezért durvult el a helyzet.

2016. okt. 5. 21:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:
7-es folyt: Én azt nem tartom durvának, ha valakivel közlik, ha nem elégedett a kiszolgálással, menjen máshová. Ha nem elégedett a kiszolgálással, máshol bizonyára elégedettebb lesz, ennyi. Aztán ha meg sehol sem jó, akkor az illetőben van a hiba...
2016. okt. 5. 21:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 A kérdező kommentje:

azt hiszem itt mind a ketten csődöt mondtuk. AZ úr valszeg mert millió hozzám hasonló, arogánsabb emberrel is találkozik, és belefáradt már korára tekintettel hogy minden egyes embernek magyarázzon, győzködjön. Valahol meg értem. Tényleg a legbölcsebb az lett volna, elmondja a véleményét, én szépen meghallgatom, illedelmesen megköszönöm és elbúcsúzok. utána pedig felhívom az ism. hogy akkor most használjam fel vagy ne. Elvégre 100 ft ról volt szó. Részemről is kár volt belemenni.

Megbeszélhettük volna tény, de ugy látszik az urnak ennyi volt a napra a tűréshatárja, és elpattant. Van ilyen...

2016. okt. 6. 01:01
 10/10 anonim ***** válasza:

Kedves egészségügyis! Ez pont nem az a helyzet, teljesen más amit te leírtál, és amiről a kérdés szólt.

Egészségügyisként legyen már annyi gógyid, hogy ÉRTELMEZED is a kérdést könyörgöm!


Bolt. Bemegyek, kérek valamit, kapok. Ha nincs olyan, akkor az eladó felajánlhat valami hasonlót az adott termék helyett, amit vagy kérek, vagy nem. Ha nem, akkor nem kell nekiállni hőzöngeni.

Ezt volt kereskedőként írom 10 éves tapasztalattal.

A leírtak alapján te nagyon udvarias és kedves voltál vele kérdező. Itt a kereskedő volt a b*nkó!

2016. okt. 6. 10:58
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!