És az ilyen vásárlók után miért csodálkozunk az orbitális munkaerőhiányon a kereskedelemben?
„nyilvánvalóan sok volt, nem így kellett volna reagálnom. Én azért annyit elvárok egy embertől, hogy legalább köszönjön, ne csak így ledobja a 395 forintos evőeszköztartóját a pultomra a blokkjával együtt, és akkor találjam ki, hogy mit szeretne. Legalább valaki odaböki, hogy visszavét, de még annyi se volt."
Nem is tudom, 2 hét folyamatos munka után mégis mit várhatna bárki is az embertől??!
EZ a vasárló pedig pont olyan sáros az ügyben. Emberére talált. Annyi tisztelet meg józan paraszti ész legalább szorulhatott volna belé, hogy a kassza előtt telefonálás helyett szépen elmagyarázza a pénztárosnak, mi az óhaja, ugyanis a boltos sem gondolatolvasó és ne csak odadobja elé az árut. Nem tudom sajnálni az ilyen tahó vasárlókat, akik azt hiszik, hogy a boltos csicska és amíg ők a boltban vannak, addig ők a főurak. Hát nem!
A cégek meg elgondolkozhatnak rajta, érdemes-e robbanásig túlhajszolni a dolgozót, mert látnak még rajta egy négyzetmilliméternyi bőrt!
Mindkét oldal kezelhette volna jobban a történteket.
Az ügyfélszolgálatnál általában sorban állnak. Az ügyfelek fél-egy órát várnak a sorban az ügyintézőre, garancia kitöltésére, cserére, stb. Közben befuthat fontos telefon, amit nem tud rögtön letenni.
Ilyenkor is megteheti, hogy 'egy pillanat, rögtön folytatom, vagy visszahívom", stb.
Nem csak ledobja az asztalra a "cuccot".
Az ügyintéző: "Miben segíthetek?", s megvárja, amít az ügyfélnél leesik a tantusz...
Persze az aznapi 30-50 különféle rigolyás ügyfelek után ez nem mindig jön össze...
Ez szerintem nem is annyira bunkó.
Èlelmiszer boltban nem egyszer láttam már ordibáló vèn🌲szt, akinek nem tetszettek az árak.
Volt olyan amelyik mindenfèle fèregnek elhordta a boltost, "tehènfejő parasztnak se lennèl jó" ès hasonló szöveget nyomatott.
Na az ilyen bunkó.
Ilyen eseteknèl nem csoda ha bosszút áll az eladó.
Ennèl az esetnèl csak várnia kellett volna míg megszólal a vevő/ megkèrdezni mit akar. Ha nem reagál, ès vannak mögötte akkor kiszolgálja a következőt. Ennyi.
Nem tudom hibáztatni; az egyetem alatt dolgoztam egy moziban, és hihetetlen, hogy mennyire bunkó és életképtelen ember van, akik még magukat próbálják áldozatként szerepeltetni a saját viselkedésük miatt. Annyi ilyet láttam a saját szememmel; én voltam a "csitri rib#nc", amiért a vendég sokkalta a menü árát, vagy a férfi, aki elejti a kóláját, majd vigyorogva nézni, ahogy felmosom, bocsánatot se kér. A kasszásokhoz is rendszeresen úgy mentek oda, hogy közben telefonál, a kollégának pedig csak annyit lökött oda, hogy "lesz egy-".
Igaza van, nem vár sokat az ember, csak egy minimális tiszteletet. Aki erre képtelen, az bizony egy (telefonáló) f#sz.
Szerintem is rosszul kezelte le.
Nem azért van ott hogy ítélkezzen, nem templomban dolgozik.
Én mosolyogva félretoltam volna a kis cuccocskáit, közlöm vele hogy megvárom és a következő ügyféllel foglalkozom amíg telefonál. Ha végzett és kommunikáció képes akkor lerendezem őt is.
Ezen felesleges volt idegeskedni, egy helyzet amit a helyén kezelésével meg lehetett volna oldani.
E helyett becsicskult és gondolat olvasott, pedig szerintem nincs ez benne a munkaköri leírásában :)
Sosem értettem, miért nehéz azt mondani, hogy "várjál, fizetek, kérlek tartsd két percig". Ugyanez érvényes a visszaváltásra is. Az ott egy ember. A legrosszabb az, mikor kötelező kérdéseket kell feltennie, mert része a protokollnak (pl. mekiben egy időben kötelező volt vissszaolvasniuk a rendelést, és ajánlani mellé valamit), és akkor a parasztja válaszra sem méltatja.
Ha nagyon telefonálni akarok, akkor használom az önkiszolgálót, vagy a kioszkot. Az nem ember, nincsenek érzései, nem tudom megbántani. Bár nem profi, ahogy a dolgozó eljárt, de gyanítom, hogy a "szabad lesz a nevét?" meg sem lett hallva, nem, hogy válasz érkezett volna rá, és akkor eltört benne valami.
Én igazából felröhögtem, mikor olvastam a hírt, és teljesen azt hittem, hogy a vásárló azért kereste meg a sajtót ezzel, mert viccesnek tartotta. Hát, nem. Önélzetes itt mind a két kis latol. De valamiért hajlok arra, hogy az ügyfélszolgálatosnak adjak igazat. Ő az, aki nem kapta meg az alapvetően minden embernek járó tiszteletet, aztán amilyen az adjon Isten...
A magyarral az a baj, hogy el van szállva önmagától.
Az, hogy valaki ügyfelekkel/vásárlókkal foglalkozik, még nem jelenti azt, hogy az ügyfélnek/vásárlónak lekezelve, csicskaként kellene kezelnie az ügyintézőt. Szerintem bátor tett volt a szöveg odaírása, és inkább a telefonálónak kellene önmagába anéznie...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!