Kezdőoldal » Emberek » Társasági élet » És az ilyen vásárlók után...

És az ilyen vásárlók után miért csodálkozunk az orbitális munkaerőhiányon a kereskedelemben?

Figyelt kérdés

[link]


„nyilvánvalóan sok volt, nem így kellett volna reagálnom. Én azért annyit elvárok egy embertől, hogy legalább köszönjön, ne csak így ledobja a 395 forintos evőeszköztartóját a pultomra a blokkjával együtt, és akkor találjam ki, hogy mit szeretne. Legalább valaki odaböki, hogy visszavét, de még annyi se volt."


2023. okt. 26. 11:09
1 2
 11/19 anonim válasza:
77%

Ahogy számítani lehetett rá, a vevő kicsit máshogy emlékszik:

[link]

Nem tudom, kinek van igaza, talán egyiknek sem teljesen.

2023. okt. 26. 22:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/19 anonim ***** válasza:
70%
Istenem, ekkora cirkuszt... Nap mint nap megesnek hasonlók, nem csak boltban. Jól néznénk ki, ha mindenki a médiához rohangálna panaszkodni.
2023. okt. 26. 22:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/19 anonim ***** válasza:
87%

Kinek van igaza? A vevőnek mindig igaza van.

Egyszer dolgoztam gyógyfürdőben, pènztárban. Valakinek nem volt annyi pènze hogy vásároljon. Mondta hogy engedjem el neki.

Nem voltam hajlandó, mert nem fogok senkinek se saját pènzből 2-300 forintokat kipótolni.

Okoskodott,majd elment. Kèsőbb hivatott a vezető, hogy "valaki" azt állította hogy ordibáltam vele, nem akartam kiszolgálni ès törölközőkkel dobáltam meg.

Ezt senki se tudta alátámasztani, ès kamera is volt, de a vevőnek volt igaza...ki akartak rugni, ès kènyszeríteni hogy kèrjek bocsánatot...mindaddig amíg mondtam hogy írok a munkaügyi felügyelősègnek ès feljelentèst is teszek.

Tehát teljesen mindegy mit mond a hazug,pofátlan fèreg vevő, neki adnak igazat.

2023. okt. 27. 07:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/19 anonim ***** válasza:
83%
Nem tudom ki terjesztette ezt el, hogy a vevőnek m8ndig igaza van, de nagyon rosszul tette és remélem forog a sírjában. Ez igazán olaj a tűzre, csak visszaélnek vele!
2023. okt. 27. 07:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/19 anonim ***** válasza:
53%
Érdekes, a sértett meg egészen másképp írta le az esetet. Amikor az ügyfélre került a sor, letette a telefont, köszönt az ügyfélszolgálatosnak, és elmondta a problémáját. Az ügyfélszolgálatos kb. 5 másodperc miatt gőzölt be, aminél a várakozási idő nagyságrendekkel több volt. Nem arról volt szó, hogy percekig telefonált volna az ügyfél. Csak most, hogy hír lett belőle, a tisztelt ügyfélszolgálatos próbálja magát a lehető legjobb színben feltüntetni. (És a jelek alapján sikerült is.)
2023. okt. 27. 10:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/19 anonim ***** válasza:
100%

#13-14: #15. vagyok. Természetesen az ilyeneket is messzemenően elítélem, és a legkevésbé sem tudok egyetérteni azzal, hogy a vevőnek mindig igaza kellene, hogy legyen. De a másik szélsőséges állásponttal sem tudok egyetérteni, hogy az ügyfél kizárólag bunkó barom lehet.

Az a baj, hogy tényleg annyira beitta magát a köztudatba, hogy a vevő bármit megtehet, hogy sokan - jellemzően egyébként sz.r életű, sikertelen emberek - ki is használják, mert így nagynak érezhetik magukat. Na, ezt tényleg nem kellene hagyni. De a ló túlsó oldalára sem szabadna átesni.

2023. okt. 27. 10:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/19 anonim ***** válasza:
69%

Azon meg sem lepődök a szolgalelkűek emberek országában, hogy vki nem érti, miért nem hagyta annyiban a vevő.

A két fél nyilván máshogy emlékszek, de hogy lehet ekkora ennyire bunkó és sötét? Azért nem mindennapi dolog ráírni ilyet a blokkra, nem csoda, hogy a vásárló nem hagyta annyiban, vszínűleg én is kirúgattam volna.


Pont az a baj, hogy tele vannak a boltok, ügyfélszolgálatok ilyen buggyant frusztrált prolikkal, akik a vásárlókon vezetik, hogy nincs piacképes tudásuk.

Ezen az oldalon is olyan történetek, hogy hihetetlen..Direkt nem köszön az eladó, sóhajtozik stb. A jó kis magyar átlag prolik, akik frusztrációt másokon vezetik le.

2023. nov. 3. 11:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/19 anonim ***** válasza:
70%

Nagyon sokfélék a vásárlók, a kedvestől a bunkón át az elmebetegig van mindenféle.


Egyszer találkoztam egy olyan vásárlóval, akiegy tisztasagi betétet kötött a szája elé szájmaszk gyanánt...

2023. nov. 22. 14:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/19 anonim ***** válasza:
90%

A vevőnek igaza van egyébként egy félmondat. Elvileg arra vonatkozott, hogy ízlés kérdésében mindig igaza van: ha a kedves vendég csilit kér a kávéjába, mogyoróvajjal akarja enni a rántottát, vagy meg akarja venni a számára egyértelműen előnytelen ruhát, mert ő abban tetszik magának, akkor rá kell hagyni, az ő dolga, igaza van.

Szó nem volt arról, hogy ne kellene emberként kezelni a másikat, nem egy szolga. Egyébként nagyon szeretem a történelmet, és állítom, hogy pár sajnálatos fennállástól eltekintve (pl. mikor rabszolgákat dolgoztattak gyarmatokon, vagy ókor, vagy csak VIII Henrik létezett), jobb bánásmódban részesült egy szolga, mint ahogy ma az átlagemberek egy része kezeli a boltost, vagy a postai dolgozót. Régen az ilyeneket zsarnoknak hívták. Dédnagyanyám még volt cseléd "Pesten", szar munkát végzett, állandóan betegek voltak a gyerekek a családnál, ahol szolgált, és taknyos zsebkendőket kellett mosni, amitől undorodott, de amiket elmondott, az alapján soha nem beszéltek vele olyan undorító módon, ahogy egyes vásárlók megengedik maguknak.

2023. nov. 22. 21:42
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!