És az ilyen vásárlók után miért csodálkozunk az orbitális munkaerőhiányon a kereskedelemben?
„nyilvánvalóan sok volt, nem így kellett volna reagálnom. Én azért annyit elvárok egy embertől, hogy legalább köszönjön, ne csak így ledobja a 395 forintos evőeszköztartóját a pultomra a blokkjával együtt, és akkor találjam ki, hogy mit szeretne. Legalább valaki odaböki, hogy visszavét, de még annyi se volt."
Ahogy számítani lehetett rá, a vevő kicsit máshogy emlékszik:
Nem tudom, kinek van igaza, talán egyiknek sem teljesen.
Kinek van igaza? A vevőnek mindig igaza van.
Egyszer dolgoztam gyógyfürdőben, pènztárban. Valakinek nem volt annyi pènze hogy vásároljon. Mondta hogy engedjem el neki.
Nem voltam hajlandó, mert nem fogok senkinek se saját pènzből 2-300 forintokat kipótolni.
Okoskodott,majd elment. Kèsőbb hivatott a vezető, hogy "valaki" azt állította hogy ordibáltam vele, nem akartam kiszolgálni ès törölközőkkel dobáltam meg.
Ezt senki se tudta alátámasztani, ès kamera is volt, de a vevőnek volt igaza...ki akartak rugni, ès kènyszeríteni hogy kèrjek bocsánatot...mindaddig amíg mondtam hogy írok a munkaügyi felügyelősègnek ès feljelentèst is teszek.
Tehát teljesen mindegy mit mond a hazug,pofátlan fèreg vevő, neki adnak igazat.
#13-14: #15. vagyok. Természetesen az ilyeneket is messzemenően elítélem, és a legkevésbé sem tudok egyetérteni azzal, hogy a vevőnek mindig igaza kellene, hogy legyen. De a másik szélsőséges állásponttal sem tudok egyetérteni, hogy az ügyfél kizárólag bunkó barom lehet.
Az a baj, hogy tényleg annyira beitta magát a köztudatba, hogy a vevő bármit megtehet, hogy sokan - jellemzően egyébként sz.r életű, sikertelen emberek - ki is használják, mert így nagynak érezhetik magukat. Na, ezt tényleg nem kellene hagyni. De a ló túlsó oldalára sem szabadna átesni.
Azon meg sem lepődök a szolgalelkűek emberek országában, hogy vki nem érti, miért nem hagyta annyiban a vevő.
A két fél nyilván máshogy emlékszek, de hogy lehet ekkora ennyire bunkó és sötét? Azért nem mindennapi dolog ráírni ilyet a blokkra, nem csoda, hogy a vásárló nem hagyta annyiban, vszínűleg én is kirúgattam volna.
Pont az a baj, hogy tele vannak a boltok, ügyfélszolgálatok ilyen buggyant frusztrált prolikkal, akik a vásárlókon vezetik, hogy nincs piacképes tudásuk.
Ezen az oldalon is olyan történetek, hogy hihetetlen..Direkt nem köszön az eladó, sóhajtozik stb. A jó kis magyar átlag prolik, akik frusztrációt másokon vezetik le.
Nagyon sokfélék a vásárlók, a kedvestől a bunkón át az elmebetegig van mindenféle.
Egyszer találkoztam egy olyan vásárlóval, akiegy tisztasagi betétet kötött a szája elé szájmaszk gyanánt...
A vevőnek igaza van egyébként egy félmondat. Elvileg arra vonatkozott, hogy ízlés kérdésében mindig igaza van: ha a kedves vendég csilit kér a kávéjába, mogyoróvajjal akarja enni a rántottát, vagy meg akarja venni a számára egyértelműen előnytelen ruhát, mert ő abban tetszik magának, akkor rá kell hagyni, az ő dolga, igaza van.
Szó nem volt arról, hogy ne kellene emberként kezelni a másikat, nem egy szolga. Egyébként nagyon szeretem a történelmet, és állítom, hogy pár sajnálatos fennállástól eltekintve (pl. mikor rabszolgákat dolgoztattak gyarmatokon, vagy ókor, vagy csak VIII Henrik létezett), jobb bánásmódban részesült egy szolga, mint ahogy ma az átlagemberek egy része kezeli a boltost, vagy a postai dolgozót. Régen az ilyeneket zsarnoknak hívták. Dédnagyanyám még volt cseléd "Pesten", szar munkát végzett, állandóan betegek voltak a gyerekek a családnál, ahol szolgált, és taknyos zsebkendőket kellett mosni, amitől undorodott, de amiket elmondott, az alapján soha nem beszéltek vele olyan undorító módon, ahogy egyes vásárlók megengedik maguknak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!