Mi a baja a legtöbb iskolásnak a 8-9. órával?
Sajnáltatják magukat én úgy érzem, nekem is volt 8 órám és még is ember lett belőlem, nem nyávogtam fiúként mint egy k***a, nehéz volt felkelni heti 5x de mindig feltettem magamban a kérdést. Dolgozni jobb lesz?
Én tartom a véleményem ahhoz, hogy aki nem éri be egy gimnáziummal az igen is tanuljon, és fogadja el a magas óra számokat.
Én 19 évesen már rendesen dolgoztam, de legalább volt viszonyítási alapom.
Sajnos az az igazság hogy aki már iskolás évei alatt nyűglődik annak később a reggel 8 órai munkakezdés sem lesz jó, mert korán kell kelni és ugyanúgy bent lesz délután 16-17 óráig is.
25F
Nekem spec. 7 óra a max, de a 8 csak akkor zavarna, ha edzéses napomon lenne, mert vidékről járok be a városba, ugye haza kell buszozni, meg vissza+ kaja, séta stb. így, ha 8 órám lenne, ez nehezen lenne kivitelezhető.
15/L
Flegma vagy es lekezelo, de azert leirom normalisan az en szemszogembol.
Tizedikes vagyok, gimnaziumba jarok, heti 2x van 8 es 9 oram, egyszer 7. Ezzel annyi a problema, hogy bent kell poshadni a suliban negyig, utana en, mivel bejaros vagyok, negyven percet buszozok hazaig, maris 5 ora van, ha ora utan azonnal jon buszom, es akkor meg nem ettem aznap fott etelt. Aztan meg eljarok edzesre, ami heti haromszor masfel ora, majd leulok tanulni. Es akkor aznap (az edzesen kivul) meg semmivel nem foglalkoztam, ami tenyleg erdekel.
Es akkor tegyuk hozza, hogy ezek a 8-9ik orak rajz/enek/tesi. Es hiaba sportolok, nem igazolja le az iskola meg azt a 8-9ik orai dupla tesit se, mert nem versenyszeruen uzom. Errol ennyit. Farasztanak minket du. negyig ezzel a sok felesleges szarral, mert meg a tanaraimat se erdekli a kilencedik orai enek.
16/l
3#
Már pályaválasztásnál is tudtam hogy milyen szakmát szeretnék, amit tudok is végezni később, ezért nem foglalkoztam a gimnáziummal sem, pedig az átlagom meg volt rá.
Megnyomorítja az iskola a gyerekeket
Osztán látod fiam, bent rohadtál az iskolában nyolc órát, de így is csak egy senkiházi kis szaki lett belőled, aki itt veri a mellét, hogy ő mekkora nagy fa.sz, az iskolások meg nyavajognak.
Szóval nem sok értelme volt annak a nyolc órának sem a te esetedben. Úgyhogy ne nyígjál már itt, hogy milyenek ezek a mai iskolások. Mindegy milyenek, te attól még egy nagy nulla vagy.
Általában a megkeseredett prolik gondolkoznak így mint a kérdező.
Sikertelen robotok, akik úgy gondolkoznak "ha nekem is szar volt, akkor másnak is legyen már szar".
Ez az egész oktatás problémája, hogy agyatlan prolikat nevelünk, meg sem mutatjuk nekik hogy lehetne másképp. Csak fiatalon bele kell nevelni hogy reggel bemész, este hazajössz mert ez lesz majd a munka is, utálni fogod, de a munkát is utálni fogod, szokd meg...itt van elb..szva az egész.
Egy angol nyelvtanfolyamon döbbentem rá a hazai és az angol oktatás közötti óriási különbségre. Az angol anyanyelvű tanáraink óráira öröm volt járni. Nem az a szahanovista hajtás, 250 %-os teljesítményre törekvés jellemezte őket. Mégis boszorkányos ügyességgel tanultunk az óráikon. Suli után meg önkéntes idegenvezetői lettünk ezeknek a tanároknak. Mert sugárzott belőlük az a nyugati felszabadultság, ami az amerikai filmekből ismert. Ezért suli után is szívesen voltunk együtt és persze közben észrevétlenül tanultuk tőlük az angolt. Ha azt nézzük ez is több volt összesen 8 óránál, viszont nem Ben Hurnak éreztük magunkat akit éppen vadul ütnek hogy gyorsabban gályázzon. Hanem embernek.
Viszont a magyar tanáraink valami borzasztóak voltak, de a hazai hajts, hajts módszert úgysem kell bemutatni. Az ő óráikra mindössze 3-an jártunk, a többiek nem bírták idegekkel. Ki kellene már végre gyógyulnia az országnak a diktatúrában megszokott biorobot életmódból. Már 30 éve felszabadult az ország. Vagy mégsem?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!