Kezdőoldal » Emberek » Tanárok, iskolatársak » A matektanárok miért nem...

A matektanárok miért nem betegednek meg soha?

Figyelt kérdés

2015. dec. 1. 20:25
1 2 3
 11/21 anonim ***** válasza:
100%
Átadták magukat a sötét oldalnak, cserébe a tudásukért.
2015. dec. 1. 22:08
 12/21 anonim ***** válasza:
100%

8-as:

Hát valóban nem csak matektanár vagyok, fizika végzettségem is van.

Ja meg jazz-zenéléssel is kerestem a kenyeret 20 évig.

Meg zeneoktatással persze.

De honnan tudtad?

2015. dec. 1. 22:29
 13/21 anonim ***** válasza:

Jó kérdés. Általánosban a matektanárnőm csak akkor hiányzott betegség miatt, amikor én is és akkor is 1-2 napot. Másért hiányzott, de betegség miatt nem.

Most középiskolában, "fontos" ember a matektanárunk így minden 3. hétben elmarad 1 óra, a tizenkettőből, de volt pár hete, hogy egy hetet hiányzott betegség miatt.

2015. dec. 1. 22:36
 14/21 anonim válasza:
100%
Nekem általánosban és középsuliban is a matektanár volt az osztályfőnököm, mindketten tanítottak fizikát is. Ők voltak betegek, nem sokszor, de voltak. Nekem középsulis szakmai tanárom volt ilyen szupertanár, 2 évig tanított azalatt nem hiányzott betegség miatt egyetlen napot sem, pedig túlsúlyos volt. Egyszer a nászútja miatt hiányzott, máskor versenyen volt kísérő meg ilyenek. De ő munkamániás volt, pl. akkor is bejött ha meg volt fázva, és köhögött meg nem volt jól, szóval volt beteg, de nem maradt otthon, sajnos. Amúgy nagyon aranyos kérdés :)
2015. dec. 1. 22:47
 15/21 anonim ***** válasza:
100%
A miénk betegen is bejön :D
2015. dec. 2. 18:47
 16/21 anonim ***** válasza:
100%
A matek tanárom mindig azt mondta: "a jó matekos kellőképpen lusta" és köztudott tény, hogy a lustaság már fél egészség.
2015. dec. 2. 20:08
 17/21 Tom Benko ***** válasza:
100%