Átadták magukat a sötét oldalnak, cserébe a tudásukért.
2015. dec. 1. 22:08
12/21 anonim válasza:
8-as:
Hát valóban nem csak matektanár vagyok, fizika végzettségem is van.
Ja meg jazz-zenéléssel is kerestem a kenyeret 20 évig.
Meg zeneoktatással persze.
De honnan tudtad?
2015. dec. 1. 22:29
13/21 anonim válasza:
Jó kérdés. Általánosban a matektanárnőm csak akkor hiányzott betegség miatt, amikor én is és akkor is 1-2 napot. Másért hiányzott, de betegség miatt nem.
Most középiskolában, "fontos" ember a matektanárunk így minden 3. hétben elmarad 1 óra, a tizenkettőből, de volt pár hete, hogy egy hetet hiányzott betegség miatt.
2015. dec. 1. 22:36
14/21 anonim válasza:
Nekem általánosban és középsuliban is a matektanár volt az osztályfőnököm, mindketten tanítottak fizikát is. Ők voltak betegek, nem sokszor, de voltak. Nekem középsulis szakmai tanárom volt ilyen szupertanár, 2 évig tanított azalatt nem hiányzott betegség miatt egyetlen napot sem, pedig túlsúlyos volt. Egyszer a nászútja miatt hiányzott, máskor versenyen volt kísérő meg ilyenek. De ő munkamániás volt, pl. akkor is bejött ha meg volt fázva, és köhögött meg nem volt jól, szóval volt beteg, de nem maradt otthon, sajnos. Amúgy nagyon aranyos kérdés :)
2015. dec. 1. 22:47
15/21 anonim válasza:
A miénk betegen is bejön :D
2015. dec. 2. 18:47
16/21 anonim válasza:
A matek tanárom mindig azt mondta: "a jó matekos kellőképpen lusta" és köztudott tény, hogy a lustaság már fél egészség.
2015. dec. 2. 20:08
17/21 Tom Benko válasza:
Én minden hosszabb tanítási szünetben megbetegszem. Ez pontosan a szünet végéig tart. Volt, hogy vasárnap este még 39,9 celsius fokos lázam volt, de szerencsére készültem hétfőre, mert reggel pontosan 36,2 celsius fokkos lett a testhőmérsékletem, ami pontosan délután négyig tartott, akkor felment 38,3, és utána egyenletesen csökkent normálisra.
2015. dec. 2. 21:10
18/21 anonim válasza: