Egy tanárnak miért kell elviselni olyan diákot aki nem tanköteles korú nem akar ott lenni ahol van nem tanul stb? Miért nem rakják ki?
Mindenki ezt akarja: a tanár, a többi diák, maga a diák is-hát akkor?
Olyan diák, akinek egy fajta jegye van, egyes mindenből, elmúlt 16 mér nem tanköteles és még mindig a 7. osztály nyomja ki tudja hanyadszorra, annyi beírása intője stb van, hogy új ellenőrző kellett neki mert a régi betelt, hiányzásának se szeri se száma már csak ez is elég lenne, ha ott van, akkor áll a bál, maga is megmondja hogy semmi kedve nem is fog tanulni-hát akkor? Akkor minek jár be?
Mert fűtenek és a szülők kapják a családit a gyerek után? Ez eddig oké.
De az iskola miért nem rakja ki? Az jó nekik hogy 16 éves ül a 7-ben? Az jó nekik, hogy normális diákokat visznek el a szüleik más iskolába emiatt? Az jó az iskolának, hogy egyik tanár közölte vagy ő megy vagy én-a diák nem ment, hát ő mondott fel? Ennyit ér az a diák? De miért?
Hogy mi az oka a viselkedésének? Majd én megmondom. Az az oka hogy anyuka egy fogatlan nem mondom milyen etnikumba tartoiozó hölygemény akinek már 14 évesen gyereke volt, jelen kis fiacskáját 16 évesen szülte.
Iskolázottsága anyukának még annyi se mint fiacskájának.
Apukát nem tudni kicsoda eltűnt a ködben, a mostani "apuka" (=élettárs) meg épp nem ér rá, egy rácsos ablakú intézmény vendégszeretetét élvezi sokadjára ahogy hallom.
Na most a gyerek eljár a népes rokonsággal "dolgozni" ahogy ők mondják. Lomiznak, kábelt "vesznek kölcsön" a vonatokról stb.
A gyerek ezt látja, minek neki iskola gondolja. És jól gondolja csak akkor meg minek jár?
Azért az nem reális, hogy egy tanár úgy oldja meg a gyerek otthoni problémáit úgy, hogy hetente egy-két órát látja... ráadásul ha valaki 16 évesen 7-es, már elég csúnyán kisíklottak a dolgok, amihez több ember összefogása kellene, de legtöbbször pont a legfontosabb hiányzik, a szülő támogatása.
Tanárként azt mondom, jó a tankötelesség, és hogy nem lehet kényünk-kedvünk szerint kirúgdosni a gyerekeket, mert így minden tanár ösztönözve van arra, hogy megpróbálja megoldnai a problémát, ne a szőnyeg alá söpörje. Azonban pedagógusként kötelességünk tudatosítani a gyerekben, hogy a tetteinek következménye van, bármilyen háttérrel is rendelkezik.
„meg kellene találni azt a szakmát, amit tanulna, amiben jó lehet ő is. Teljesen fölösleges az ált. iskola 7. osztályában kínozni egymást. „
Na ne vicceljünk már. Mi az a szakma amit 8 általános nélkül is ki lehet tanulni? Kérem megnevezni, kíváncsi vagyok. Szó szerint még az utcaseprőkhöz se vennék fel.
Híd program: akkor arra válaszolj, miért kéne az adófizetők (vagy bárki) pénzét egy olyan valakibe ölni, akinek jó úgy ahogy van?
Miért kéne a disznót kimosni a dagonyából mikor jó neki úgy fülig mocskosan?
De azért én nekem hadd ne kelljen már a dagonyát bámulnom mert másnak jó az! Dagonyázzon fulladjon bele ő dolga de nehogy már én is mocskos legyek miatta!
Erre válaszolj!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!