Egy általánosban gyengén teljesítő gyereken miért csodálkoznak a tanárai hogy egyetemet végzett?
Az általános iskolai (főleg alsós) teljesítmény két okból lehet szar: a gyerek szellemileg fogyatékos/sni-s vagy a szülei nem valók szülőnek.
Általános végén, gimnáziumban már bejön csomó más faktor, de az elemi műveleteket átbukdácsolni egy nagyon komoly jel
#6 hallottad már a kifejezést hogy büfészak? Na azt tipikusan olyan képzésekre használják amiknek az elvégzésehez elég az ha bejár az ember zh-ra meg vizsgára. Van néhány szak amelyik komolyabb azért ennél, de ezeknél is rohanosan romlik a színvonal.
Az egyik legjobb tanártól akivel az egyetemen találkoztam elvettek a tárgyat, mert túl nagy volt a bukási arány. Nem köcsögösködött, nem csinált nehéz vizsgákat, csak elvárta a tanulóktól hogy értsék meg az anyagot. Ennyi. És ezért elvették tőle a tárgyat mondvan hogy "jaj nem kapunk pénzt ha nem mennek át elegen". Ilyen szinten van ma a felsőoktatás, és ezt nem csak én látom, a haverjaimtól is ezt hallom más egyetemekről.
Általában a magyar mindenkit lenéz: nem nézi ki a másikból, hogy tud teljesíteni a hátrányaival is-, vagy annak a leküzdésével.
Sajna egy ilyen országtól nem sokat lehet várni...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!