A tanárok miért kezelik totál eltérően a végzősök nem érettségi tárgyas óráit?
Egyik tanár nem érettségis tárgyat tanít és totál elengedte a témát. Az órákon azzal az 1 szem emberrel foglalkozik, aki mégis fog érettségizni. Az összes többi meg azt csinál amit akar csak csöndben legyen.
A másik tanár is nem érettségis tárgyat tanít. És ugyanúgy házi és felelés és beadandó és lótök.
De MINEK ha senki se érettségizik belőle és KETTŐ hónap múlva ÖRÖKRE elfelejthetjük tárgyat?
Mert egyik úgy gondolja, hatékonyabb, ha az egyetlen érettségizősre koncentrál, mert amúgy kevés lenne az idő tanítani és felkészíteni, feladta hogy motiválja a többséget...
A másik meg úgy, hogy igenis fontos, amit tanít. Különben miért tanított volna eddig?
"KETTŐ hónap múlva ÖRÖKRE elfelejthetjük tárgyat?"
. Nem kell mindenkiről feltételezni, hogy egy debil.
"A másik meg úgy, hogy igenis fontos, amit tanít."
Hát akkor téved.... miért lenne fontos? Az a fontos ami az egyetemhez kell (kinek mi) nekem a reál tárgyak fontosak és a nyelv minden más szükségtelen.
"Hát akkor téved.... miért lenne fontos? Az a fontos ami az egyetemhez kell (kinek mi) nekem a reál tárgyak fontosak és a nyelv minden más szükségtelen."
. És akkor minek van ott? Gyerekmegörzőnek?
Baromi nehéz lesz úgy, ha mindig csak annyit szeretnél tanulni, amennyit éppen fontosnak látsz.
Egyébként el lehetett volna menni szakközépbe...
". És akkor minek van ott? Gyerekmegörzőnek?"
És a másik tanár minek van ott ? gyermekmegörzőnek?
"Egyébként el lehetett volna menni szakközépbe..."
Ott vagyok.
"És a másik tanár minek van ott ? gyermekmegörzőnek?"
. Nyilván nem, ha az osztálytársadat készíti fel érettségire...
Azért nagyon kíváncsi vagyok, melyik tantárgy jelent ekkora kihívást.
"melyik tantárgy jelent ekkora kihívást."
semekkora kihívást nem jelent ötös vagyok és leszek belőle csak MINEK. Értelme mi?
Soha az életben nem lesz erre SE szükségem, és ez tudható. hiszen reál irányba megyek tovább tehát egy humán tárgy ami ráadásul nem is érettségi... MINEK?
Ha elmondanád, melyik tárgy, akkor el tudnám magyarázni.
"Soha az életben nem lesz erre SE szükségem"
. Ezzel két probláma van:
1. nem látod a jövőt
2. a tárgyat most tanulod, lehet akár most is jótékony, hogy az érettségire készülődés mellett néha lehet csak úgy, a sikerre való fókusz nélkül elmerülni valamiben. Soha senki nem mondta, hogy a középiskola csak az érettségiről szól.
Egyébként nem értelek: pont reálosként tudhatnád, hányszor jön elő a baromság, hogy "mikor lessz szükségem a koszinusztételre, na?". Ott is van, akinek igenis szüksége lesz rá, és lesz olyan, akinél elég, ha megtanulja, hogyan lehet egy problémát absztrakt, matematikai modellel megoldani.
" lehet akár most is jótékony,"
HOgy NEKEM MI a jótékony azt majd tán ÉN eldöntöm nem?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!