Kezdőoldal » Emberek » Tanárok, iskolatársak » Miért éri meg tanárnak lenni...

Miért éri meg tanárnak lenni vagy tanárnak tanulni a mostani világban, ilyen körülmények között?

Figyelt kérdés
Leginkább azoktól várok választ, akik tanárok vagy akik annak tanulnak. Szükségem van egy kis motivációra, ugyanis én is tanárin vagyok, de már kezdek kiábrándulni :( hónapok óta gondolkodom azon, hogy befejezem.

2022. jún. 15. 00:38
1 2
 11/16 anonim ***** válasza:
100%

Tanítónak tanulok. Hogy miért éri meg?

HA egyszer valaha úgy fog rámnézni egy gyerek, mint ahogy az én fiam néz a tanítónénijére... na, ezért.

2022. jún. 15. 11:43
 12/16 anonim ***** válasza:
100%
Nyelvtanár vagyok középiskolában. Nekem megfelel, mert mindig ki tudtam egészíteni a keresetemet nyelviskolai és magánórákkal. Mióta mesterpedagógus lettem, a fizetésem is elfogadható. Igaz, osztályfőnökök is vagyok, erre is jár pótlék, de nagyon sok vele a munka. A munka nem kevesebb, mint más szakmákban, de a munkaidő kB 40%-a rugalmasan beosztható, így több mindent el tudok intézni napközben. Cserébe minden hétvégén vagy este végzek iskolával kapcsolatos munkákat de így is megfelel nekem. Nincs 3 hónapnyári szünet, ez mítosz, de jár 15 nap fizetett pótszabadság, ami egybefüggő 6 hetet jelent nyáron. Ezt egyedülálló anyaként nagyon tudom értékelni, mert csak 4 hetet kell pl táborokkal, nagyszülőkkel, stb megoldani a nyári szünetből. Szeretem a korosztályt is, akiket tanítok, fiatalon tartanak. Néha nagyon megterhelő lelkileg, de egy-egy eredmény vagy pozitív visszajelzés szárnyakat ad. A munka sok kreativitást igényel, szeretek új dolgokat, módszereket kipróbálni, nem monoton, szellemileg frissen tart. Hát kB.ennyi.
2022. jún. 15. 18:48
 13/16 anonim ***** válasza:
100%