Miért van az, hogy a jó jegyeket hetek múlva írja be a tanár, a rossz jegyek viszont azonnal bekerülnek a naplóba?
Ez hogy van? Órai munkáért szokása adni pluszokat. 3 plusz egy órai munka ötös. Nekem 2 hónapja gyűjt össze 3 db, azóta lett 4. két ötössel tartozik nekem. ugyanez van röpdolgozatoknál is. Azokat sem írja be. A legutóbbit 2 hete nem írja be. Mai nap is megemlítettem neki, hogy nem írta be, és érdekes még én voltam leb*szva, hogy neki nagyon sok dolga van, ne siettessem már. Érdekes a tegnapi egyest azonnal beírta. Hogy van ez? Én vagyok a paraszt, hogy siettetem, de az egyeseket be tudja írni?
Kezdem azt érzeni, hogy direkt nem akarja beírni. Röpdolgozat, ha valakinek egyes, kettes lesz, mert épp nem készült rá és például németből a szódolgozatnál kahooton 3-4 másodperc egy szó, akkor óra végén már bent is vannak a jegyek. Az ötösök meg sehol. El is mondja, hogy óra végén beírom a jegyeket! A pluszoknál is mondja. Óra végén beírom a jegyeket. De semmi. 4-es, ötös nem kerül be, 1-es 2-es azonnal.
Meddig várjak? Kinek szóljak? 2 hónapja és 2 hete nincs meg az első ötös, most számolom... A másik meg 17 napja. Vagy mondjam azt neki, hogy 24 órát kap, ha addig nem írja be az összeset, akkor szólok az igazgatónak, hogy direkt hamisítja a jegyeimet? Év elején 1 hónap alatt írta be a röpi ötösömet. Aztán született 1db egyes, azt óra végén beírta. Vele együtt nagyon megterhelő az ötöst is beírni :(
+ Ha minden jegyet késve írna be, azt mondom oké, sok dolga van, majd beírja ahogy tudja. De az, hogy a rossz jegyek órák kérdése, hogy kereülnek, a jó jegyeké meg hetek, hónapok az azért kicsit sok! Nem csak egy tanárnál tapasztalom.
Főleg úgy, hogy a félévi jegyeimet eléggé lerontotta az a néhány négyes és ötös hiánya!!
Most ugrott be valami! Mi van, ha ezzel azt akarják elérni, hogy megdőljön ez a digitális oktatási rendszer? MIndenki látja, hogy jaaaj milyen rosszak a jegyeink és akkor vége? Ez most jutott eszembe, de lehet, hogy hülyeség.
Nálunk ugyanez van, pozitív jegyet nem ad házira de ha nincs kész/rosszul van megcsinálva azonnal egyes.
A legszomorúbb, hogy mi végzősök is vagyunk, normális tanár legalább ebben a nehéz helyzetben igyekszik pozitívan értékeléssel motiválni de egyes pedagógusoknak nem érdeke, hogy segítse a diákot a nehéz helyzetben.
A legdurvább az volt amin kiakadtam, hogy magyarból kaptunk egy olyan házit amelynek semmi köze az érettségihez aztán én még meg is csináltam, visszaküldtem, aztán visszaír annyit, hogy "ezt nem így kellett volna"
... és ahelyett, hogy megmagyarázná, hogy miképp kell megcsinálni, beírja az egyest.
6: mindenkinél e-napló van, nálunk a kréta. Semmi megerőltető nincs benne, egyetlen kattintással több beírni a jó jegyet is a rossz mellé. EGY!
7: jó, de én ezt most tapasztalom először.
A tanárok 90%-a gyökér, lusta dög. Erre majd rájöttök, ha már felnőtt emberek lesztek, a sulik után eltelik 20-30 év és vissza gondolsz rájuk. Kevés az empatikus, normális felfogású. A legtöbb rosszindulatú és gonosz is, akik utálják a gyerekeket, az egy két nyalis kivételével persze. Az éppen leadott anyagon kívűl nem igazán tudnak semmit, ha egy értelmesebb gyerek közbekérdez, akkor folmszakadás van.
Nekem is volt felnőttkoromban már, hogy jobban tudtam a szakterületet mint a tanár, gáncsolt is ahol tudott.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!