Tehet olyat a tanár, hogy megfeleltet azzal az indokkal hogy bukásra állok miközben 1.75 vagyok (ami nem bukó) azzal az indokkal hogy javítanom kell?(1.51-től megvan a 2es)
És azt is mondta hogy tudáshiányom miatt az egyesre írt dolgozataimból felelnem kell. Ez így rendben van?
Hiányzásokkal nincs probléma nem hiányoztam annyit hogy az legyen az alibi.
#9
Szerintem meg aki nem képes a 2-es szintet megütni, megérdemli a bukást. Aki 1,75-öt tud felmutatni az segg, nem érdemel semmilyen kegyelem kettest.
1+1+1+4, ez pl 1,75. Tedd a szívedre a kezed, te megadnád bárkinek is? A tanárok meg a főnök előtt is lejáratnád magad...
Ha csak egy 3-ast csinálsz feleléskor, megvan a 2-es. Az már neccesebb, hogy a megírt 1-es dolgozatokat újra számonkérné az utolsó pillanatban, ez már-már olyan, mint a pótvizsga.
17-nek "Munkahelyen, ha a rád kiszabott feladatok 75%-át teljesíted csak, ki fognak rúgni, hiába lehet felfele kerekíteni azt a 75-öt..."
De ez most még nem munka, hanem tanuljon meg egy csomó dolgot, amiben vagy nem is jó, vagy nem is érdekli (lehet, hogy ezek egyvelege), sőt, nem is feltétlen hasznos; munkából meg majd lehet, olyat választ, amiben jó is, meg szereti is; mert hobbiként, vagy hivatásként fogja megélni. De szal ami nem kell neki a mindennapi élethez; de szal okés, lehet, hogy elhanyagolta, de egyébként is csomó helyen ilyen 51% körül van a kettes határa, hogy onnantól adják meg a kettest, ha tehát már több, mint a felét teljesítette; meg mindegy. Na, én most csak ezt észrevételnek írtam, tehát nem szándékozom vitát indítani, csak érdekesség-észrevétel.
De nem feltétlenül jól van összeállítva a tananyag, amit kötelező tudni, de ez már egy másik téma.
Tehát hogy szal nem mindig jól van meghatározva, hogy mi az "alapműveltség". Szal nekem pl az számít(ana) annak, amit a mindennapi életben használunk; ami a mindennapi életben hasznos lehet. Pl nem egy költő születési dátumát; meg azt az egységkörös badarságot; amit én pl már mondjuk hiába próbáltam , nem tudtam felfogni, mégis kötelező tananyag középiskolában; és nem matektagozatos osztályba jártam. Persze voltak az osztályban amúgy olyanok is, akik már meg se próbálták megérteni; de én meg nagyon erőlködve próbáltam és koncentráltam, hogy megértsem, de mégse sikerült, és akkor ez így miért alapműveltség? És tök durva volt. Valami pedagógus is mondta egyszer a tv-ben, hogy az általános iskolában középiskolai szinten tanítják a dolgokat; a középiskolában meg már egyetemi szinten. Pl én mondjuk életemben nem akartam kémikus lenni, de az általános iskolai kémián már meglepődtem 7.-ben, hogy milyen nehéz. Meg nem értettem, hogy most mitől jó, hogy fel tudom írni két elemnek az összeadási képletét (nem tudtam.) 9.-ben meg aki volt tanár, ő jól elmagyarázta; akkor értettem is, csak nem foglalkoztam vele, és következő héten már nem tudtam ; nem is érdekelt. (Amúgy közgazdasági szakközépiskola volt, egy évig volt szerencsére csak kémia.) Ja és mondom, a tanár jó volt, meg matekból is aki azt az egységköröst tanította, jó volt, csak hát matekból ott tényleg el se jutottam oda, hogy eljusson az agyamig, hogy ott miről van szó. Meg tényleg annyi fölösleges dolgot kellett fejben tartani; egyébként pont az atompályás rész nem volt rossz; de ott mondjuk magolni kellett. Amúgy azt mondjuk pont jól tudtam a dolgozatban. Aki még nem tart ott, annak mondom, hogy így kell megjegyezni: figura, dínó, pápa, süti. Na, nekem ezek voltak a kulcsszavaim hozzá, és akkor így tanultam meg, hogy az atompályák milyen sorrendben jöttek. Amit megintcsak nem szükséges használni a mindennapi életben, de az a rész pl legalább pont érdekes volt:D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!