Szerintetek mi a munkakör neve ha az alábbiak a feladataid? (irodai) kivancsi vagyok a tippekre
Pénzügyi nyilvantartások vezetese a bejövő es kimenő számlákrol, banki mozgás szerint azok kivezetése, koltségszámlák utalása heti szinten ez 10-20 millio ft, a nem fizető ügyfelek felszolitasa kamat szamitas
Számlázás valutaban devizaban
Számlaellenorzes ha pl tobbet követel valaki mint ami szerzodes szerint jogos lenne akkor egyeztetések a szamlakiallitokkal konyvelőkkel
Konyvelok munkajanak ellenorzese ha hibaznak az az en felelossegem szoval ha pl miattuk nincs az áfa időben befizetve es büntet a Nav akkor engem vesznek elo
Szakmai doksik ellenorzese hogy van e eredeti peldany ha nincs akkor azt körözni es ellenorzes hogy megfelelnek e a valosagnak es torvenyeknek azaz egy nav ellenorzesnel mindennek stimmelnie kell
Jelentest irni hajszalpontosan mindenrol (egy céget lejelenteni hogy milyen problemakat oldottam meg es mik az ujabb nyitott kerdesek 8 oras melo es van 5 cég a kezedben akinek utalsz az ugyfeleinek szamlazol reklamaciokat intezel)
Munkaugyet is ellenorzod. Allashirdetest adsz fel interjukat szervezel beleptetesrol megkuldod a konyvelonek az adatokat te utalsz béreket letiltast apák fizujábol a gyerektartast. Ellenorzod az oraszamokat annyi van e a munkaszerzodesben amennyi a berlapon es jelenletin es annyit szamlazott e az alvallalkozo ezek gyakorta nem stimmelnek okokat feltarsz megoldasokon dolgozol
Nyomon koveted az ugyvedi birosagi es mindennemu levelezeseket reagalod te konzultalsz az ugyvedekkel is
Konyvelesre te keszited elő a szamlakat bankkivonatokat ellenorzod az Àfalistat, fizetendo adokat stb
Alvallalkozokkal egyeztetsz
Kimutatasokat csinalsz a cégek profitjafol vagy deficitjérol
Feltarod a nagyobb kiadasok okait azokat kontrollalod beszallitokkal egyeztetsz stb
Ugyfelpanaszokat intezel
4 cégnek viszed az ilyen ügyeit.
Csak mert ugy jelentettek be hogy irodai adminisztrator, azaz betanitott munkàs minimalberert.
De akkor senkinek egy tippje sincs
Pénzügyi és munkaügyi ügyintéző.
Legalábbis az az állami hivatalokban biztosan így hívják az ilyen munkát végzőket.
Milyen állásra vettek fel egyébként, ők minek nevezték?
Ha diplomás vagy , úgyis megkapod a diplomás minimálbért, ha nem, akkor meg a normál minimálbért, tökmindegy, hogy minek neveznek.
Én szereznék egy pénzügyi végzettséget (ha még nincs) és elmennék egy másik céghez több pénzért. Persze lehet, hogy azért meg majd többet is kell dolgozni.
Gondoltam, hogy valami titkárnő féleség lesz a megoldás.
Neked is ugyanazt tudom mondani, mint a többi ilyen kérdést kiírónak.
Elvállaltad, aláírtad a papírokat, sőt amikor láttad, hogy ténylegesen milyen munkát kell végezned akkor sem szóltál egy szót sem, szóval ezek után semmi okod itt hőbörögni
Diplomàm van
Es nem diplomast bert adnak mert a munkakor feor besorolasi szama szerint egy adminisztratornak betanitott bert adnak.
Csak mert voltam már pénzugyi vezető masik cégnél ahol a kulfoldiekkel is en leveleztem targyaltam a munkàmon felul es ugy tűnik itt még nagyobb a munkám és felelősségem
Es ott egyetlen cég penzugyeit vittem vezetőként, itt pedig 4 céget viszek.
Kezemben a munkaugy, a könyvelés, az alvallalkozok, beszallitok, mindennemű üzleti kapcsolatok.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!