Mit gondoltok erről? Munkahelyi önbizalom vesztés?
Nálunk is tapasztalhato a személyeskedés fentről, azaz amikor számonkérnek hiba miatt hogy azt alpári stilusban teszik. Pl "Nem tud olvasni??"
Én ugy kezelem, hogy nem viszek bele érzéseket, tárgyilagos maradok "Az okozott kellemetlenségekért elnézésüket kérjük" és amikor ők hibáznak, a vezetők, azt is tárgyilagosan teszem, pl a kimutatásra irom a multheti dátumot es ebbol tudja hogy azért nem naprakész mert bekérés ellenére sem szolgáltatott friss adatokat.
Ezzel a tárgyilagos hideg kimért stilussal már ott tartok, hogy ők is felvették ezt a stilust, nincs orditozas mert tudja hogy az alpári stilusra semmi szukseg es csal magát járatja le vele, ill már elnézéseket is kérnek ha hibáztak! De ugye már azt is látják hogy precizebb vagyok es lelkiismeretesebben dolgozom mint ők szoval tettem is le az asztalra
Az abszolut bunko nulla intelligenciaju főnökök akik értelemmel azaz hibák miatt megfelelő indoklassal sem kezelhetők pl ordit tovabb ha megmagyaraztad a hibád ill bocsanatot kértél azok nem fejlődő képesek, jobb ottjagyni amikor lehet. Ilyenek azok akik molesztaljak is a munkaerőt. Kezelhetetlen primitivek.
Habár a volt főnököm amikor olyan levelet irt egy hiba miatt, hogy miert hibaztam, talán lotenyésztésbol van diplomám???
Akkor irtam neki az emberi/humán munkaerő és gépi/eszközök munkavegzesenek hibaszázalékárol egy hivatalos adatokkal teli összehasonlitast.jelentve, hogy en emberieroforras vagyok esalacsony a mutatom a hivatalos szazalekhoz kepest. Igazábol amugy mi kijottunk egymassal, jo volt a viszony csak akkor épp megsertett.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!