Az igaz, hogy egy intelligensebb ember nem tud főállásban olyan típusú munkahelyeken dolgozni, mint például a vendéglátás?
Mindent lehet, csak akarni kell...
Egyébként ez nem az intelligencián múlik. Egy tanulatlan analfabétának is lehet önbecsülése, hogy ne legyen hajlandó elviselni a bunkó embereket!
Bevallom hogy tényleg nem nagyon bírok bunkó emberek közt dolgozni vagy lakni. Nem pont vendéglátásra gondolok. De idővel hozzászoktam. És ami meglep, hogy még szeretik is ha úgy kezelem őket ahogy megérdemlik. Na jó, persze nem leköpöm vagy felpofozom, de egyértelműen érzik hogy primitívnek tartom őket. Ha régebben egyenrangúként kezeltem őket azzal mindig visszaéltek és hülyének néztek. Udvariasan is lehet érezteni hogy ha a másik félnek netán csak egy számjegyű az IQ-ja. Mert sajnos van olyan eset hogy nem az angol királyi házban megszokott elegancia szerint viselkednek bizonyos emberek. Hanem például egy húsgyárban a dolgozók közt az számít poénnak ha belepisil egyik a másik teájába. Vagy reggelikor odafordítja a hátsó felét és bizonyos légnemű gázzal ajándékozza meg a társát. Na az ilyen esetekre gondoltam. Ekkor joggal néznék hülyének azt a diplomást aki úgy beszélne hogy "Kérem Madam/Uram, szíveskedne a mosdóba kimenni ilyen esetben?".
Vagy volt panelházban olyan eset hogy egy szomszéd még éjjel is teljes hangerőn bömböltette a tévét és az egész háztömb nem tudott aludni. Mikor jól nevelt diplomásként megkértem, azt vágta rá mi közöm hozzá, majd mégfeljebb csavarta a hangerőt. Ezért az anyanyelvén voltam kénytelen közölni. Ami abból állt hogy a betonfalát kívül egy nagy kalapáccsal olyan erősen püföltem hogy egy részeg culáger is csak inas lehetett volna mellettem aki épületet bont. Ez teljes sikert hozott, mert elég erős inger érte az alkoholtól kirohadt agyát.
Hogy a bunkó embereket mennyire tudod tolerálni, az nem az intelligencián múlik, hanem a vérmérsékleten.
Legfeljebb annak van köze az intelligenciához (az érzelmi intelligenciához), hogy hogyan reagálod le a kényes helyzeteket.
Egy intelligens ember úgy tudja kezelni a hülye ügyfeleket, hogy megvan róluk a véleménye, de ezt az ügyfél nem is érzi.
Hogy ki milyen munkát tud jól végezni, az pedig ennél összetettebb.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!