Tulajdonképpen miket is kell elküldenem ehhez az álláshoz?
Nos pályakezdőként jelentkeznék, és ezeket kérik:
A közszolgálati tisztviselők személyi adataira, a közigazgatási szerveknél foglalkoztatott munkavállalók személyi irataira és a munkaügyi nyilvántartásra, a közszolgálati alapnyilvántartásra és a közszolgálati statisztikai adatgyűjtésre, valamint a tartalékállományra vonatkozó egyes szabályokról szóló 45/2012. (III.20.) Korm. rendelet 1. számú mellékletében meghatározott minta szerinti, a szakmai életutat részletesen bemutató magyar nyelvű önéletrajz,
Motivációs levél,
Erkölcsi bizonyítvány,
Iskolai végzettséget és egyéb végzettséget tanúsító okiratok másolata,
Nyilatkozat arról, hogy a pályázati anyagot az elbírálásban résztvevők megismerhetik
Akkor most milyen életrajzot?
Erkölcsi bizit meg honnan szerezzek? Úgy tudom amúgy, hogy nem is egyből adják, ez az álláshirdetés, meg pár nap múlva lejár (3 napja tették fel). Meg amúgy is, nem csak akkor szokták kérni, ha már nekem adták az állást?
És milyen nyilatkozatot kell írnom, ahhoz van valami általános sablon?
Szakmai önéletrajzot kérnek, keress rá a kormány rendelet 1. mellékletére. (Lehet a kiíró oldalán is megtalálod, de: [link]
Motivációs levél, vagyis miért szeretnél ott dolgozni.
Erkölcsi bizonyítványért menj be a legközelebbi postába, ott majd segítenek, vagy még ügyfélkapun nézheted meg, elég gyorsan kiküldik.
Legmagasabb iskolai végzettséged, nyelvvizsgáid, stb. másolata.
A nyilatkozat, ha magadtól írod, az az egy mondat, amit írnak, csak persze hivatali formában. Pl.: Én alulírott XY nyilatkozom arról, hogy ... (de lehet neten is van sablon)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!