Idegen nyelvi ügyfélszolgálaton tökéletes nyelvtudás várnak el?
Van felsőfokúm az adott nyelvből, de ez még önmagában nem sokat mond, ráadásul 2 éve nem használtam a nyelvet. Tudok persze beszélni, mindent el tudok magyarázni, csak nyelvtanilag nem feltétlenül tökéletes és néha kicsit gondolkozom kell a helyes kifejezéseken.
Aki ügyfélszolgálaton dolgozik, elmondaná, kb. Milyen szintű nyelvtudás várnak el?
Köszi a válaszokat. Nem azt mondtam, hogy nem tudom kifejezni magam, csak nem minden esetben tökéletesen. :) meg az első által említett hebegés-habogás és a tökéletes között is azért van különbség.
Folyékonyan beszélek, ki tudom fejezni magam, csak nem mindig a legtökéletesebb kifejezést találom meg egy adott mondatban. A nyelvtani hibák nem zavarják a megértést, de tény hogy előfordulnak néha. (közel sem minden mondatban)
Szerintem meg próbáld meg, úgyis tesztelni fogják gondolom, és látni fogod te is. Semmit nem veszítesz, ha meg nem lenne elég, nem vesznek max fel, de próbáld meg. Ha sikerül meg hamar belerázódsz, mert ha nem használod, akkor tényleg picit nehezebben megy, mintha naponta használnád. Majd meglátod.
Egyébként ha tényleg kevés alkalommal és csak kisebb nyelvtani hibákról beszélünk, ami telefonos beszélgetésnél elő elő fordul élő beszédben, szerintem nem nagy gond, írásban viszont mennie kell helyesen. Szóval ha csak erről van szó, én megpróbálnám a helyedben.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!