Kezdőoldal » Emberek » Munkahely, kollégák » Dolgozott már itt valaki...

Dolgozott már itt valaki "Pénz és értékszállító" munkakörben?

Figyelt kérdés

Érdeklődni szeretnék, hogy a G4S nevezetű cégnél egy pénz és értékszállítónak mennyi a napi munkaideje? Egy hónapban hányszor kell menni, és a munkamenet miből áll pontosan?

A bérekről olvastam máshol, de konkrétan sehol se láttam, hogy egy munkanap hogyan is zajlik.(természetesen csak a publikus része érdekelne)Akinek van erről információja, az kérem ossza meg velem. Köszönnöm.



2016. máj. 17. 10:43
 1/8 anonim ***** válasza:
100%
az egyik barátom ott dolgozik és nem jó hely kevés fizú és sokat mennek az ország egész területén kockáztatva hogy kirabolják őket több infót nem nagyon tudok kérdezz rá a cégnél
2016. máj. 17. 11:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
100%
Bankban dolgozom, minden nap beszélgetek g4s-es dolgozókkal. Sok jót nem mondanak... Folyamatosan mondanak fel, új emberek vannak, de ők sem bírják sokáig. Kevés a fizetés, folyamatosan csesztetik őket. De egyébként többféle munkarend van. Van, aki feljár pestre a pénzért és viszi a pénzt fel, van aki atm-t tölt, van aki a boltokba jár (inkább délután és este), van, aki reggel a bankokba stb.
2016. máj. 17. 19:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 A kérdező kommentje:

Köszönöm az eddigi válaszokat!

Mi miatt csesztetik őket folyamatosan?

Más helyeken azt olvastam hogy 15-16 órát dolgoznak egy nap, ez igaz volna?

2016. máj. 19. 08:00
 4/8 anonim ***** válasza:
40%

lövésem nincs a vagyonőrködéshez, de egyszerűen, minnél könnyebb munkát keres, annál kevesebb a fizu. Ha egy 8 órába fizikai munkát dolgozó minimál bér körül keres, akkor ne akarj te is annyit keresni egy viszonylag kényelmetlen kocsiban való ülésben, amiben még vezetni se kell, mert 2-en vannak.

Az, hogy veszélyes, a trafikosok biztos nagyobb veszélyben vannak, és ők se kapnak plusz pénzt érte.

Az, hogy papíron értesz a fegyverekhez, az semmit nem ér. Papíron rengeteg mérnök van, de ha nem értenek hozzá, nem kapnak munkát nemhogy plusz pénzt.


Nyilván minimálbér alatt nem kereshetsz legálisan, ezért vannak más trükkök, hogy a vagyonőrök élete se legyen olyan vidám.

2016. máj. 19. 08:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
100%

Előfordulhat, hogy egy-egy nap annyit kell dolgozni. Pl elindulnak este 11-kor bpre, ott kipakolják az aznapi beszállítást, utána megkapjak az új adagot, vissza lejönnek vidékre. Itt a helyi elosztóban még megcsinálják, amit kell,aztán elindulnak kiosztani a bankoknak, boltoknak, amit kell. Közben kiderül, hogy elfelejtettek ATM töltőt berendelni, így visszamennek a helyi depoba, felveszik az ATM töltéshez szükséges pénzt, megtöltik őket, aztán mehetnek a délutáni begyűjtő körre. Ritka, de azért előfordul.

Mivel csesztetik őket? Miért nincsenek már itt, miért nem értek oda. Az senkit nem érdekel, hogy mert baleset volt az autópályán, vagy elromlott a rendszerük és nem tudják a szállítóleveleket nyomtatni, vagy a kocsi robbant le, mindenért ők a hibásak. Azt sem mondanám, hogy nulla agyat igényel, mert oda kell azért figyelni, hogy jó zsákot vigyenek mindenhova, annyit vegyenek át fizikailag, amennyit papíron és így tovább. Oké, hogy nem atomfizikusi tudás kell hozzá, de azért odafigyelést igényel, ATM-k rendszereit pl meg kell tanulni.

2016. máj. 19. 09:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 A kérdező kommentje:

Köszönöm a válaszokat ismét!

Én még nem dolgoztam a vagyonvédelemben, de állítólag annak ez az a része, amit leginkább érdemes egy vagyonőrnek végezni.

Egyrészt be vannak jelentve, másrészt a fizetésük mellé további juttatásokat is kapnak.

Szívesen olvasnék további véleményeket ezzel a munkakörrel kapcsolatosan, szóval nyugodtan írjatok. No, meg hátha van még itt más is, akit érdekel ez a témakör.

2016. máj. 19. 11:58
 7/8 anonim ***** válasza:
100%
Én dolgoztam ott nagyon rövid ideig. Minimum heti 5 napot dolgoznak és legalább 10 órát. Nekem első nap reggel fél 7-től este 17:30-ig tartott. A sofőr egész nap vezet, aki mellette van az pedig nem épp kísérő szerepet tölt be. Ő hordja ki a szállítmányt az autóból. (sofőr is lehet "kísérő", nincs csak sofőr beosztás, max ha megegyezel egy kollégáddal hogy úgy osszanak be titeket párba) A táska 12-15kg, az érmés zsák nehezebb. Bevásárlóközpontokban nincs liftezés. Tegyük fel van 3 emelet. Felmész az ügyfélhez, bejelentkezel. Lemész a táskáért, megpakolod (vagy ha épp begyűjteni kell akkor majd fenn pakolod meg), felmész vele, aztán vissza az autóhoz. Időre, minimum 12kg-os táskával a kezedben. Igen időre, mert ha nem érsz oda x percen belül akkor lesz egy kis problémád. Konkrétan ott a helyszínen közvetlenül és azonnal. :) Elég necces. Meg még vannak ennek a táskának f**zságai de ezeket inkább nem részletezném nehogy valami olyan infót adjak ki amit nem kellene. Ja és amit fenn leírtam, az egy ügyfél. Egy bevásárlóközpontban van ebből olyan 4-5. Aztán mehettek a többi címre ami még maradt. :D Nap végén visszamentek a telephelyre, leadjátok a beszállítandót, rendezitek a papírokat, leadjátok a fegyvert és ennyi, lehet menni haza. Ja és még valami. A betanulási időszakban hárman lesztek, valószínűleg te fogsz a hátsó ülésen ülni, szóval ha netán lenne ilyen utazási betegséged vagy mi, vigyél rá valami ellenszert. :)
2016. máj. 21. 16:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 A kérdező kommentje:
Köszönöm ezt a részletes beszámolót!
2016. máj. 23. 12:31

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!