Vicces történet Call centerből? Ha titeket hívtak vagy ti hívtatok valakit volt valami vicces történetetek?
írok kettőt ami most hirtelen eszembe jutott
ez a kollégámmal történt meg nagy hévvel jó kedvel belevetette magát a munkába és ezt hallottam:
-Jó napot kívánok xy vagyok feltenne nekem néhány kérdést?
-*Morcos hang a túl oldalon* NEM és lerakta :) (persze közvéleménykutatés volt és ő akart feltenni pár kérdést :D)
Ajándék borotvát kellett adni ez volt a szitu lényege és meg kellett kérdezni használnak-e borotvát a háztartásban (megjegyzem aznap nagyon fáradt voltam és már máshol is voltam gondolatban) egy fiatal nő volt a vonalban majd udvariasan megkérdeztem használ-e eldobható vagy cserélhető fejű borotvát majd vicceskedve mondta hogy nem
ekkor hirtelen (egy lekezelő és undorra hasonlító hangsúllyal *véletlenül*) megkérdeztem "MAGA NEM SZŐRTELENÍT" ??? :O szegény úgy elszégyellte magát hogy elkezdett magyarázkodni annyira hogy már az intim gyantázását kezdte el magyarázni amikor hirtelen csak annyit tudtam kinyögni... ne haragudjon ez engem nem érdekel megköszöntem a türelmét és letettem
biztos jókat gondolhatott rólam összegezve: egy idegen felhív arról kérdez szőrtelenítesz-e és még le is szúr érte majd amikor elmondanád neki mi a helyzet nem érdekli és leteszi :D
elősztori: T-mobile-tól hívtak, rossz napom volt, és az egyetemen sokat viccelődtünk azzal, hogy ha nem tanulunk jól, majd t-mobile-nál meg a mekiben végezzük.
hölgy: meg tudjuk oldani a problémát bla bla, köszönne el: viszontlátásra.
én meg: hát igen, ha így folytatom a karrierem, nemsoká a kollégája leszek. haha. és ironikusan MAGAMON kezdtem ugye nevetni. Ekkor bevillant az agyamba, hogy úristen, ez a nő ténylegesen a t-mobilenál dolgozik:D:D és elkezdtem hangosan röhögni ezen, hogy hogy lehetek ennyire bunkó, ő meg letette.
remélem, nem lett öngyilkos:D
Én nem tartom a call centereseket viccesnek, csak idegesítőnek. A pillanatok is max kínosak.
Voltam már én is üzenetrögzítő, vettem már fel nyolcévesként is, azoknak aki nyelvtanfolyamot akarnak rámsózni angolul vagy németül válaszolok, esetleg mintha simán beszélnék előadom azt az egyetlen egy francia dalt amit ismerek és hallgatom ahogy a túloldalon köpni nyelni nem tudnak...
Én most kezdtem el ott dolgozni (hozzáteszem, mielőtt valaki minősíteni, nem azért mert szeretném hanem mert bizonyos okok miatt csak olyan melót tudtam elvállalni, amit ismerős ad, és nem azért mert lusta vagyok vagy ilyesmi)
És hát...vannak érdekes esetek. Igazából viccesnek nem is mondanám, hanem inkább...furának. Tehát a 'nincsenek otthon' vagy 'nem érdekel' tök jó válasz lenne, de amikor az élettörténetüket kezdik el mesélni kissé...na igen. Igazából az a baj, hogy sokszor azok akiket hívunk (remélem én már nem sokáig, egyébként telefonba nem mernék megszólalni,szóval nekem ez NAGYON rossz meló), minket utálnak és nem magát a céget. Tehát ők azt hiszik, hogy mi döntjük el, hogy őket hívjuk és satöbbi. Ez olyan téren vicces, hogy én pl. pont lesz*rom, hogy kit dob a gép. Nem jó hozzáállás, tudom, de egy olyan szociális analfabétának mint én, már az is csoda, ha belemerek szólni a telefonba... És egyébként én tök megértem, ha nem kell nekik / verték már át őket / mittomén, de akkor se a diákmunkást kell szidni aki legszívesebben a center közelébe se menne xD
10 éve vagyok call centeres.
Íme a legemlékezetesebb sztorik. :D
Díjcsomag-váltásra rábeszélés, script olvasás.
Az érvelésnél két mondatot használtam:
"A mostani díjcsomagja révén feleslegesen dobja ki a pénzt az ablakon!"
Illetve:
"A mostani díjcsomagja révén sok pénzt fizet ki feleslegesen!"
Egy alkalommal fáradt voltam és összeraktam a kettőt:
"A mostani díjcsomagja révén feleslegesen fizeti ki a pénzt az ablakon!"
Körülöttem mindenki szakadt a röhögéstől, még a csopvez is. :D
29N
A másik pedig:
Hívom az üfit, mobilon.
Felveszi, mondom XY-t keresem.
Üfi: Az vagyok, de most nagyon nem alkalmas!
A háttérből pedig valakinek a öklendezését-hányását hallom...:D
Csak gratulálni tudok a kérdezőnek és az igénytelen munkatársainak a színvonalas munkájukhoz.
Kedves Utolsó!
Minden munkakörben vannak idióták.
A call centert működtető cégek között természetesen vannak olyanok, akik gy.ökér módon visszaélnek adatokkal, de szerencsére egyre kevesebben, mert az ilyeneket hamar elkapják és meg is büntetik.
De mint minden munkát, ezt is lehet jól csinálni, éppúgy, ahogy bizonyos agyonajnározott munkakörökben is dolgoznak dilettánsok, akik lejáratják a szakmát.
28N
Én dolgoztam call centerben, úgy durván tíz évet.
Voltak sztorik.
Egyszer sikerült bemutatkoznom, nőként, a hívott ügyfél nevén: jó napot kívánok, Bugyi István vagyok, és... XY-t keresem. Hát letettem. Majd szakadtam a röhögéstől. Előfordult ilyen egyszer.
Amikor alternatív telefonszolgáltatót adtunk el, kaptuk a válaszokat:
-Nem kell, mert
a.) Magasabb lesz a vízdíj (azt mondta a szomszéd)
b.) Mert ellopták a postaládát
c.) Mert magasabb lesz tőle az áramszámla
d.) mert magasabb lesz tőle a gázszámla
:D
Ismeri a terméket? Igen hallottam róla az "ETÉKÚ-ból"... Kiderült, az RTL Klubra gondolt a kedves hívott. Itt is szakadtam a röhögéstől.
Vannak, akikre a mai napig emlékszem, mert eladtam nekik valamit, és a szívemhez nőttek. Ez van... Ezt nem részletezném inkább, de utánna nem tartottuk a kapcsolatot, erre ne gondolj. Csak mielőtt azt hinné valaki, hogy lelketlen gépek vagyunk, nem igaz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!