Telefonos ügyintéző miért bunkó?
Már nem először járok így. Felhívnak. Ajánlja a szolgáltatását. Udvariasan meghallgatom, és udvariasan elhárítom. (Hetente kb. 2-3 hívásom biztos van, fogalmam sincs honnan veszik a számomat? Talán egymásnak adogatják? Soha sehol nem adom meg a számomat ilyen célból).
Legutóbb is ezen a héten, udvariasan elkezdem, köszönöm szépen, nem kérem... és máris levágja a telefont köszönés nélkül. Hát én köszönöm kedves bunkó telefonos ügyintéző, hogy lehúzod a többi kollégádat is mindenki szemében, akik normálisan megköszönik, és elbúcsúznak tőlem a beszélgetés végén.
Ja, és mindez a 06-1-296-2556 számról. Orvosi hőkamerás szolgltatást akart nekem felkínálni.
Ha nem örülsz neki, nagyon egyszerű, megmondod, hogy töröljenek. És törölnek... ennyi.
Én is dolgoztam ilyet, a cégnél elmondják, hogy akit hívunk 2x nemet kell mondania, addig nem tehetjük le. Ha 2x nemet mond, akkor viszlát. Ha nem csináljuk meg, kirúgnak.
Jó dolog itt pattogni, de van másik oldal is...
Talán nem kéne a telefonszámotokat a szélrózsa minden irányába szétdobálni, akkor nem hivogatna senki.
Ha meg ezt teszed, akkor vállalja mindenki a következményeket. A tel. szám olyan mint egy kép a neten, ha egyszer valahová megadtad, az ott is marad.
Csak a SIM kártya csere oldja meg a problémádat
Engem helyesebben minket legutóbb szombaton délután 3 körül "találtak meg" ezzel az idióta hőkamerás hülyeséggel. Már többször hívtak (kb. havonta már vagy fél éve) ilyen ügyben és mindannyiszor nemet mondtam és olyan is volt amikor kifejezetten kértem, hogy töröljék a számom az adatbázisukból. Természetesen ez vagy nem történt meg vagy más "felhívós" céget bíztak meg. Most hétvégén viszont elszakadt a cérna. Először engem hívtak. Elmondta a hölgy a nevét majd rögtön elkezdte, hogy hőkamerás vizsgálatot fognak végezni de még a mondat végét sem vártam meg és közöltem, hogy tárgytalan majd letettem.
Pár perccel később ugyanerről a számról édesanyámat hívták. Én vettem fel. Egy másik hölgy (vagy másik néven ugyanaz?) mutatkozott be és mondta anyu nevét, miszerint vele szeretne beszélni. Én közöltem, hogy sajnos nem tudom adni majd megkérdeztem ki és milyen ügyben keresi?
Válasz helyett visszakérdezett, hogy én a kedves férj vagyok-e. Közöltem, hogy nem de én meg azt szeretném tudni, hogy ő kicsoda és kinek a megbízásából telefonál. Majd kissé ingerülten mondta, hogy ő bemutatkozott és hőkamerás vizsgálat miatt telefonál. Majd félbeszakítottam és megkérdeztem, hogy honnan van meg nekik ez a telefonszám, illetve pontosan mi a cég neve, elérhetőségei, cégjegyzékszáma stb. akinek a megbízásából telefonál. Csak annyit nyögött, hogy vásárolt és saját adatbázisból dolgoznak. Ismét megkérdeztem, hogy de milyen cég és honnan van meg ez a szám mivel ezt biztosan nem adtuk meg sehol (Anyám nemigen szokott Netezni sem, nemhogy nyereményjátékokban vagy más ilyen helyen megadni a számát. Csak hivatalos helyeken gézművek, elmü, stb.)
Elismételte, hogy saját és vásárolt az adatbázisuk és, hogy cégjegyzékszámot, ilyesmit nem tud megadni majd sértődötten letette.
Én értem, hogy ő ebből él de akkor is köteles megmondani, hogy kinek dolgozik és annak honnan van meg a száma.
Elmentettem a számot, úgyhogy ha még egyszer keresnek engem vagy a családból bárkit írok a megfelelő hatóságnak.
Javaslom, hogy minél többen tegyünk így (minden esetben) különben sosem lesz vége!
"Elmentettem a számot, úgyhogy ha még egyszer keresnek engem vagy a családból bárkit írok a megfelelő hatóságnak.
Javaslom, hogy minél többen tegyünk így (minden esetben) különben sosem lesz vége!"
Ezt ugye te sem gondolod komolyan.
Az a szám valahonnan megvan egy adatbázisban, amikor meg lett adva, egy apróbetüs részt is elfogadtatok, hogy a számot átadhatják harmadik személynek. Innentől mosva a kezük.
Tehát tel számot játékokra nem megadni, különben mindannyuan így jártok.
Én is ezért dobtam az előző SIM kártyámat, most egy éve új van, azóta nyugi van.
Én csak azt nem, értem, hogy sokan jönnek itt azzal, hogy másik oldal, értsük meg őket meg ilyenek. De ez nem így megy. Ugyanis kérés nélkül ők tolakodnak be az én személyes terembe. Ha én ezt nem akarom, az őt nem érdekli. Nem kérdezi meg hívhat-e (nyilván nincs rá lehetősége, de a lényeg, hogy az én akaratom figyelmen kívül van hagyva), úgyhogy senki ne várja hogy megértsem őket. Tudom, hogy ez is egy munka, tudom hogy nem ő tehet róla, de a főnökét nem hívhatom fel, mert nincs vele kapcsolatom. Viszont sosem vagyok bunkó, de soha nem hallgatom meg. Főleg azt nem, aki az elején befolyásolni akar, pedig még azt sem tudom mi a termék (igen, tudom hogy ez a stratégia, pontosan tudom hogy megy).
Én utálom. Állandóan hívogatnak, hagyjanak békén. Ezer más dolgom van.
Szóval a magam részéről 10mp után "köszönöm, ne haragudjon, de nem érdekel, viszont hallásra"
Ezzel az ő idejét is kímélem, hívhat olyat, aki talán vásárol.
Volt aki visszahívott hisztizve, hogy ő csak ezt meg azt akarta. Hát menjen a francba.
erről jut eszembe :D
a másik kedvencem, mikor felhívnak, megkérdezik, hogy zavarhatnak-e pár percre, mondom nem, mert sietek, erre folytatja tovább :D
Engem is erről a számról hívtak ma.
Fogalmam sincs honnan vették a telefonszámom,
sehova nem regisztrálok vele.
Impulzer a cég neve.
Ennek alapján nem biztos, hogy érdemes elmenni:
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!