Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Egyéb kérdések » Kereskedelmi ügyintéző vagy...

Kereskedelmi ügyintéző vagy Telefonos (Call Center) szakképzés?

Figyelt kérdés
2010. aug. 30. 20:40
 1/2 anonim ***** válasza:
100%
Telefonosnál dolgoztam oda semmi képzettség nem kellett bnem tudom, minek van ilyen szakképzés.. Az elsőre voksolnék, ha mellette jól beszélsz egy nyelvet akkor el tudsz vele helyezkedni.
2010. aug. 30. 21:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:
100%
Ha már választani kell, szerintem is inkább az első. Call Centerben dolgoztam idén nyáron diákként, ugyanazt a feladatot kellett ellátnom, mint akik már 4-5 éve ott vannak, nem kellett hozzá semmilyen szakképesítés. 2 napig volt betanítás (hogy kezeljük a rendelés felvételt) és már dolgoztunk is.
2010. aug. 30. 21:08
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!