Kereskedelmi ügyintéző vagy Telefonos (Call Center) szakképzés?
Figyelt kérdés
2010. aug. 30. 20:40
1/2 anonim válasza:
Telefonosnál dolgoztam oda semmi képzettség nem kellett bnem tudom, minek van ilyen szakképzés.. Az elsőre voksolnék, ha mellette jól beszélsz egy nyelvet akkor el tudsz vele helyezkedni.
2/2 anonim válasza:
Ha már választani kell, szerintem is inkább az első. Call Centerben dolgoztam idén nyáron diákként, ugyanazt a feladatot kellett ellátnom, mint akik már 4-5 éve ott vannak, nem kellett hozzá semmilyen szakképesítés. 2 napig volt betanítás (hogy kezeljük a rendelés felvételt) és már dolgoztunk is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!