Mit lehet kezdeni egy olyan kollégával, aki ha hibázik, "ellenérvként" a hibát megtaláló másik kolléga kommunikációs stílusára panaszkodik, függetlenül attól, hogy valóban stílustalan volt vagy csak a hibázó gondolta annak?
Figyelt kérdés
Mit lehet tenni, ha a főnököknek innentől már nem az a probléma, hogy ő hibázott, hanem azt vizsgálják (ez kerül előtérbe függetlenül a hiba mértékétől) hogy a hibát megtaláló valóban stílustalan volt avagy sem.
Mit lehet kezdeni egy ilyen kollégával és ilyen főnökökkel? Hogy lehet egy ilyen szituációt rövidre zárni vagy ebből jól kijönni?
2013. júl. 8. 21:17
1/2 anonim válasza:
Ott kell hagyni mindegyiket a pi**ába és csinálni a dolgod tovább, HIBÁTLANUL ha már a másikat bemószeroltad :D
2/2 anonim válasza:
Nem tudom miért fontos a stílus? Nem szabad hagyni a terelést. Kinek a feladata volt? Ki végezte el rosszul? Ha félreértette az instrukciót, meg kell kérdezni, hogy akkor más miért nem érti félre?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!