Karrier váltást szeretnék, aki irodában alacsonyabb beosztásban dolgozik, mesélne? Adna tippeket?
Recepciósnak, adminisztrátornak akarnék jelentkezni.
Eddig vendéglátásban dolgoztam, tíz évet, de meguntam, hogy nem látom a páromat, és az összes ünnep meg hétvége munkanap, meg éjszakázni kell.
Hétfő-Péntek 8-5 még túlórákkal is nagyon jól hangzik.
Eddig is voltak adminisztrációs feladataim, emailek, foglalások vezetése, rendelések bevitele.
Azt gondolom tudnám mindezt csinálni.
Van esetleg valami tippetek milyen képzést tudnék esetleg csinálni, hogy jobban nézzen ki az önéletrajzom?
Vagy esetleg milyen pozítciók vannak, amik elsőre könnyebben elérhetőek?
Általában ehhez egy sima érettségi elég szokott lenni. Max valami nyelvtudás. Szerintem ne gondold túl, jelentkezz.
Ha nagyon szeretnél tanulni akkor egy irodai titkár, adatrögzítő képzést elvégezhetsz. Nekem van, ezt tanultam a középsuliban. Olyan egyszerű ez a munka, hogy kár erre tízezreket kidobálni, semmi extrát nem igényel egy ilyen állás. Ha igen akkor arra úgyis kitérnek (pl. logisztikai végzettség fuvarszervezőnél).
Tehát semmi olyan tudásod nincs, ami "irodai" munkára predesztinál? Pusztán annyi, hogy van olyan IT ismereted, ami mondjuk 20 éve volt érdemben valami?
Mert akkor kicsit máshogy kellene megközelíteni
Hány nyelvet és milyen szinten beszélsz?
Milyen szoftvereket és milyen szinten tudsz használni?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!