Kezdőoldal » Emberek » Munkahely, kollégák » Cégvezetőként miért alkalmazna...

Cégvezetőként miért alkalmazna akárki drágán informatikusokat a mesterséges intelligencia korában, amikor az megcsinálja gyorsabban, jobban, kb ingyen?

Figyelt kérdés
tegnap 22:56
 1/8 anonim ***** válasza:
100%
Mert nem csinálja meg.
tegnap 23:02
 2/8 anonim ***** válasza:
100%
Mondjuk mert kell egy informatikus, aki használja az AI-t. Az egy eszköz, nem magától működik.
tegnap 23:13
 3/8 anonim ***** válasza:
100%
Mit csinál meg pontosan? Mert nálunk az infósok nem csak annyit csinálnak, hogy ülnek a gép előtt és kódokat írnak. Meg ki fogja kezelni az AI-t, hm? Majd mindenki akinek épp IT-s gondja van a cégnél, az ott balfszkodik vele és addig nem halad a feladatával?
tegnap 23:15
 4/8 anonim ***** válasza:
100%

Pontosan milyen feladatról van szó?

Én pl programozó vagyok és teljesen nyugodt vagyok afelől, hogy az ai nem mostanában végzi el a munkámat. Ellenben szoktam használni, vannak olyan dolgok, amiket meggyorsít.

tegnap 23:32
 5/8 anonim ***** válasza:
Gyorsabban csinál dolgokat, de rosszabbul és pénzért. Szóval eszköznek jó az informatikusoknak, hogy a segítségével ők gyorsabban dolgozzanak. Jelenleg ez a legjövedelmezőbb felhasználási módja.
tegnap 23:33
 6/8 anonim ***** válasza:
Még nincsenek az AIok azon a szinten, egyenlőre-és még jó darabig-az ember megbízhatóbb kreatív munkaerő, valamint az AIokat is kezelnie kell valakinek
tegnap 23:45
 7/8 anonim ***** válasza:

Igen, hogyne... mi 50-en dolgozunk egy cégben, ami az AI-jal csak úgy kiköpi a kész adatot a megrendelőnek... persze, 50-en meg csak nézzük, ahogy az AI számol, oszt-szoroz, peeersze... nem kell ide egy ember se 😂🤦‍♂️