Technikai ügyfélszolgálatosként tűrnöm kell hogy nagyon csúnyán beszéljenek velem?
nem vagyok pályakezdő és több hasonló munkahelyem volt már ahol support részlegen voltam így van benne tapasztalatom viszont ilyen helyen még nem voltam ahol a vezetőség kerek perec megmondta hogy ha bunkó az ügyfél akkor elküldhetem a pi..ába nyugodt szívvel.
nyilván most nevet nem fogok mondani és nekem sem a célom hogy ezt kihasználjam viszont a jogi része jobban izgat most.
Amit tudni kell mint egy jó kis ügyfélszolgálatos nagyon tisztelet tudó vagyok mindig :) sőt ha valaki nem az velem akkor is megvárom minimum azt ameddig elmondja hogy mi a baja mert lehet hogy igaza is van, segítek neki lehigad és bocsánatot kér mert ilyen is van és az ég világon semmi gond nincs ezzel. viszon van sajnos jópár iszonyat alpári ember akinek abszolút nincs igaza csak szimplán hülye és az anyámba küld el pedig még sem szólaltam.
Az hogy miért engedhetjük meg ezt magunknak vagyis miért szolhatok vissza azért is van mert piacvezetők vagyunk egy bizonyos szegmensben kb konkurencia nékül így a pofátlan ügyfélnek sok lehetőssége nincs illetve ha átlép egy szintet akkor még szerződést is bontunk vele szóval nem igazán éreztem még ilyet de nálunk a munkaválaló az első.
Jogi oldalon ha az ügyfél beszól "basszd meg, rohadj meg" csak azért mert valamihez nem ért és rajtam vezeti le akkor onnantól hogy ő így beszélt én is megtehetem? jogilag nem tud vele mit kezdeni? Mert ha igen akkor gondolom én is ugyan úgy feljelenthetném.
Csak egy példával szeretnék élni :) Vodafone havonta 110.000ft ot hagyok ott így azért az elég sok pénz és mivel sok szolgáltatásom van így evidens hogy baj is van bőven de nekem eszembe nem jutna hogy felhívjam az ügyfélszolgálatot és az utolsó valakivel veszekedjek és sértegessem mert nyilván az agyamig eljut az hogy szerencsétlen semmit se csinált és nem ő tehet róla.
Azért hoztam fel a vodafonet mert náluk van elvileg a legkeményebb szabály azaz mindent is el kell tűrniük és kapnak is rendesen.
1: indokold kérlek hogy miért nem, jogilag érdekel így azt vezesd le.
2: én is így tudom illetve a vezetősség sem adta volna az áldását erre ha nem így lenne de hátha valaki okosabb :)
6/
teljesen egyértelű!
Az empátia rész nem érdekel mert nem ez volt a kérdés :) sok ember el van tévedve hogy a pénzéért bárhogy beszélhet és viselkedhet de szerencsére ez nem így van.
8/
Igen a legtöbb helyen így van és ez amúgy korrekt, én is igyekszem így csinálni de ma is volt 1 ügyfél aki ezen messze túlment (anyázott) na azt elküldtem a jó k.rva anyjába, sőt továbbmegyek panaszt írt az egyik és visszahalgattuk a beszélgetést és azon túl hogy le lett neki diktálva hogy hogy beszélt még a szerződését is bontottuk.
meg kell nevelni a kis köcsögöket aztán most mehet külföldre hasonló szolgáltartásért.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!